Gå til innhold

Informasjon og diskusjon om Star Wars: The Old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

"I tillegg har Bioware laget en nytenkende måte å føre dialog på i spillet, kalt multiplayer storytelling. Alle spillerne i gruppen er med i dialogen, og kan velge hva de har lyst til å si. Deretter, basert på statsene til hver spilleren, blir en 'vinner' utpekt som får komme med sin mening. På denne måten får alle være med i samtalen, og gruppedialog blir mye mer organisk, med ulike stemmer og meninger."

Det er jo genialt! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er faktisk helt genialt! Jøsses, det var ikke noe jeg hadde forventet, jeg har vel egentlig tenkt i de baner av vote eller lignende.

Thumb's up!

Har tenkt en del over dette, og på et vis kan vi nå få en ny "klasse". Siden det er stats som avgjør (jeg vil tippe charisma) kan vi lage en karakter som har skyhøy charisma og lite annet, og dermed styre samtalene hele veien. Vi vil nok være dårlige i kamp, men resten av laget beskytter oss. Det er jo genialt! :)

Lenke til kommentar

Introducing, The Politician :)

Det kan være riktig som du sier at charisma eller noe tilsvarende vil være det avgjørende. Jeg har en snikende følelse av at det er de to Counsialr/Lord klassene som vil veie tungt når det kommer til avgjørelser.

Vennegjengen har oppdatert meg, de har bestemt klassefordelingen oss i mellom, for meg ble det stemt til Jedi Knight. Ikke favoritten, men det skal bli interessant.

Hvordan er stemningen her i tråden, har dere funnet ut hvilken klasse dere ønsker å rolle først?

Lenke til kommentar

Nubby, jeg har tenkt på det samme. Greit, det er lenge til spillet kommer. Men vi vet hvilke klasser som er tilgjengelige, så de fleste vet nok hva de vil spille. Vi har god tid på å finne unike navn på karakterene våre, sette opp web-side og gjøre alt det der. Når spillet endelig slippes kan vi dermed ha en guild stående klar med web-side og hele pakken.

Jeg er som sagt Bounty Hunter, men vil prøve alle klassene før jeg bestemmer meg for "main". Det er bare å legge meg til listen over medlemmer om du er interessert i å starte en guild.

Lenke til kommentar

Tror vi kan samle nok norske til å dra igang en guild. Men jeg har ikke tenkt å være leder, har ingen erfaring på det punktet. Men om det er interesse nok for å dra igang en guild er det nok en som tar på seg ansvaret som leder. Problemet er nok at folket er veldig delt, hva slags klan skal man ha? En som fokuserer på PvP eller PvE? Rollespilling eller ikke? Empire eller Republic, om ikke nøytral? Mye som er med på å slitte spillerne. Om du har lest på debattforumet til SWTOR så er det en del klaner som er veldig spesifiserte, slik som en del mandalorian guilds som kun rektrutterer Bounty Hunters og Imperial Agents, samtidig som de er veldig rettet mot PvP og er nøytrale. Om det er flere som melder seg interesserte i denne tråden så kunne det jo vært spennede å se hva vi kunne fått til.

Vet det er lenge til spillet kommer, men som thecrow77 sier så hadde det vært optimalt å ha alt på plass når spillet kommer. Så kan man heller rektruttere flere når spillet er i gang om man skulle ha beov for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...