Gå til innhold

Informasjon og diskusjon om Star Wars: The Old Republic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan bli veldig bra. Bioware er ekstremt gode på RPG. Det jeg er litt redd for er at for å få til det dem lover så trengs ekstremt mye innhold. Og slikt tar tid. Når da EA games står bak med midlene så er jeg redd spillet blir sluppet uten å være helt ferdig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takk for youtube linken, filmen var helt ypperlig! Skikkelig Star Wars :love:

Tror dette kan bli skikkelig episk.

De må ta seg god tid, aka Blizzard-god-tid.. bare se på StarCraft 2, de slipper ikke det ut før de er sikre på at det er akuratt slik de ønsker det skal være for spillerne.

Håper ikke BioWare lar komerse krefter styre prosessen på dette spillet, potensialet er der, de må bare passe på å gjøre det helt, fullt og godt gjennomført :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Blir nok Kotor'ish grafikk, men, faen, vi kan ikke klage. Den er ganske sweet. Greit nok. Litt gammel, men stilen er kledelig og godt tegnet.

 

Jeg kommer til å ejakulerere av glede med en gang jeg får spillet i posten uansett.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Eller du kan se de samme på ign.com :)

Jeg har hørt tittelen før, men orket ikke lese om det da jeg heller ønsket meg et nytt KoToR spill. Nå er jeg ganske fornøyd med at jeg ikke får hva jeg ønsket med. Helt rått er den eneste tanken jeg sitter igjen med.

 

En ting jeg lurer litt på angående Flashpoints(? husker ikke helt navnet) er hvordan dette egentlig skal gå. Jeg tenker på punkter i historien når man spiller flere i en gruppe og styrer samtalen etter tur. Eksempelet i videoen er jo grei nok, hva om Bounty Hunter ikke ønsket å drepe kapteinen. Hva gjør du hvis ditt gruppemedlem velger en ekstrem handling som din figur er i mot?

Jeg forstår selvsagt at en Jedi og en Sith ikke vil være i gruppe, men la oss ta en smugler som heller ønsker at kapteinen lever og heller skylder han en tjeneste?

 

Hva er deres tanker på dette? Når samtalevalg endrer historien og konsekvensene drastisk ønsker jeg kontrollen selv i spill som dette, ikke at John på 14 skal drepe alt fordi det er "tøft" eller lignende.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med samme tanker. Så langt har jeg fått med meg at det er seks klasser med en unik historie hver, og hver historie er ca like lang som hele KotOR. Det er ganske imponerende. Selve gameplayet virker meget bra, og fordi det er online kan man ikke lagre. Det igjen gjør at alle valgene vi får kan bare tas én gang, og kun der og da. Gjør man noe man angrer kan vi ikke gå tilbake og rette det opp igjen.

 

Problemet er at jeg ikke ser hvorfor dette er et MMO. Om jeg spiller sith og dama spiller bounty hunter, vil hun sette sin egen historie til side og bli med meg, eller kan jeg dele quester med henne? En annen ting som bekymrer meg litt er at alle valgene får konsekvenser. De av dere som følger med på detaljer la kanskje merke til at han nevnte at konsekvensene blir for eksempel at vi får andre fiender, noen folk liker oss bedre, noen liker oss dårligere, og selv våre "companions" kan bli påvirket. Det fikk meg straks til å tenke på KotOR, Baldur's Gate og så videre med AI-styrte hjelpere. Jeg husker Imoen syntes jeg ble for slem og stakk i Baldur's Gate, men Viconia begynte å like meg ganske mye. :p Det er en meget bra detalj i et single-player spill, men i et MMO der "companions" er andre spillere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...