chrlod Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 PS63A766 er en relativt bra skjerm fra Samsung, men også den har gått ut. Den er overtatt av PS63B685 som ligger til ca. 30.000,- Av nye gromskjermer av større sort er det Samsung PS58B855 og Panasonic 54Z1 som gjelder. Disse to har topp bildekvalitet, masse funksjoner og er ekstremt tynne. Evt finnes V10 fra Panasonic som produseres i 58 og 65". Pioneer 6090 (evt KRP600) er nok fortsatt kongen på haugen. Alle sistnevnte er i høyere prisklasse. Totalt sett, om du skal ha en 60" av grei kvalitet i moderat prisklasse (mye for pengene), fremstår PS8000 fra LG som et veldi bra valg. Lenke til kommentar
lgrodal Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 PS63A766 er en relativt bra skjerm fra Samsung, men også den har gått ut. Den er overtatt av PS63B685 som ligger til ca. 30.000,- Av nye gromskjermer av større sort er det Samsung PS58B855 og Panasonic 54Z1 som gjelder. Disse to har topp bildekvalitet, masse funksjoner og er ekstremt tynne. Evt finnes V10 fra Panasonic som produseres i 58 og 65". Pioneer 6090 (evt KRP600) er nok fortsatt kongen på haugen. Alle sistnevnte er i høyere prisklasse. Totalt sett, om du skal ha en 60" av grei kvalitet i moderat prisklasse (mye for pengene), fremstår PS8000 fra LG som et veldi bra valg. Jeg har studert 63" eren i butikk noen ganger og bildet fremsto for meg mye bedre en "relativt" bra ihvertall men det kommer vel an på øyet som ser! Må legge til at tv`blei testa med analogt og digitalt signal, bluray og medbrakt dvd plate! Jeg er heller ikke ute etter kongen på haugen,og ikke er jeg en freak heller! Om tv`n er erstattet av en ny modell bryr jeg meg ikke så hardt om da det kommer nye og bedre modeller hvert år og det racet har ikke jeg tengt og bli med på! Jeg likte ihvertfall det jeg så av 63" samsungen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå