IkkjeOleJørgen Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Billet salget åpner imorgen kl 12 Lenke til kommentar
xpower Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Er det son på TG at vis man bestiller to enkelt biletter vær for seg må man sitter vær for seg? Fordi kompisen min er nr. 1 i kø nå og jeg er 792, men vi jeg kjøper en bilett og han en billet for seg så får vi sitte sammen ikkesant? Endret 4. januar 2010 av xpower Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Dere kan sitte sammen selvom man bestiller 1 og 1. Biletten må bare ha samme seater (alså deg eller kompisen din). Endret 4. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
xpower Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Dere kan sitte sammen selvom man bestiller 1 og 1.Biletten må bare ha samme seater (alså deg eller kompisen din). Samme seat ossen da? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Snip Samme seat ossen da? Man kan velge seater når seatingen har startet, kompisen din må velge deg eller omvendt. Men han som har tilgang til å kjøpe billett kan bare kjøpe for begge også sette deg som user da. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hvor foregår slikt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det ser ikke ut som det er kommet valg av seater (rett meg om det er feil), men det foregår ved at du trykker på billettnummeret på billetten din. Da kan du velge "Pick a seater". Det kommer det opp et søkerute hvor du velger en person som skal seate deg. Alle som er fra samme gruppe og vil sitte sammen, må velge samme person som seater. Seateren vil få opp en liste over alle som har valgt han som seater og kan etterhvert (nærmere TG) velge hvor alle skal sitte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå