sluring Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei! Hvor får eg kjøpt kjøljern som er 4,20 m langt i Bergens området? Takk! Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Seilmaker Iversen, Båtberge, Bjordal&Madsen, Din Båtbutikk, Bildøy Båt&Motor osv. Du kan prøve å ringe noen av disse! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Askvik, Frydenbø Båtsenter, Båthuset A/S, Dolvik Båtbyggeri, Drange Motor, Åsane Marine og Marinesenteret (ligger i Sandviken) var de jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og dersom disse ikke har, kan du lage selv ved å kjøpe jern på Smith Stål Vest på Sotra. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Åsane Marine Kan vel bare si at jeg tviler på at disse har det, går forbi der hver dag og det står 2-3 båter utenfor og innvendig ser det omtrent tomt ut Frydenbø båtsenter selger nok heller ikke kjøljern, de selger båter, mens maritim som ligger i samme bygning men rett over de tar seg av salg av båt utstyr. Endret 6. mai 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Var Maritim jeg tenkte på, men er ikke alle som vet hvor denne ligger Frydenbø Båtsenter er lettere å peile seg inn på, og de sender deg bare opp en trapp, så er du der Egentlig så tviler jeg på at Maritim har det, men men. Har aldri vært der i Åsane, men tok den nå med for å være safe Lenke til kommentar
sluring Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen hadde lange nok kjøljern. Fikk imidlertid tak i et jern hos carl Faanesen, uten hull Takk for hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå