donald66 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hi. jeg lurer på om skulder trening er noe viktig, når jeg trener mage,rygg,trisceps og biceps. trenger 3-4 ganer i uke, og så syns jeg blir fortere sliten i skuldrerne når jeg holder på med ting, som fks: snekkring Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, skuldertrening er viktig. Forøvrig bør du trene bryst og bein også, å trene tri og bi, men ikkje bryst er vekkasta tid. Lenke til kommentar
J0A Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hi. jeg lurer på om skulder trening er noe viktig, når jeg trener mage,rygg,trisceps og biceps.trenger 3-4 ganer i uke, og så syns jeg blir fortere sliten i skuldrerne når jeg holder på med ting, som fks: snekkring Vil jo si at det er viktig å trene skuldre også. Kan jo ikke bruke biceps hvis skuldrene blir fort slitne Allsidig trening tror jeg er viktig. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hi. jeg lurer på om skulder trening er noe viktig, når jeg trener mage,rygg,trisceps og biceps.trenger 3-4 ganer i uke, og så syns jeg blir fortere sliten i skuldrerne når jeg holder på med ting, som fks: snekkring Viktig og viktig.. hva vil du oppnå? Skal du få en bra trent kropp så må du trene hele kroppen: rygg,bein,bryst og skuldre.. trener du f.eks mye bryst og ingenting skuldre så vil du se litt rar ut etterhvert.. Skuldrene blir på en måte dratt fremover.. Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 glømte å skrive at jeg trente bryst au.. Men tusen takk for svar :!: da skal jeg legge skulder trening inn i sjema med ein gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå