TomHax0r Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei. Kjøpte mythic og legendary map pack i går, og fikk da litt over 1000g på Halo etter litt spilling, og da fikk jeg Security hjelm og katanaen. Har spilt litt i dag med kataen og security, så plutselig er både security hjelmen og katanaen borte! Noe som også var rart, var at jeg faktisk fikk begge deler FØR jeg hadde 1000g, jeg hadde 955 e.l, så fikk jeg de. Kommer de tilbake sånn plutselig? Trodde de "låste" seg når man hadde mer enn 1000 g jeg :| Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Den sikreste måten å få katana og security på er å klare alle de orginale achievementene. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Yes da, kjent problem det der. Vet egentlig ikke noen sikker løsning, som nevnt tidliger så er vel å ha alle de originale det eneste safe. Lenke til kommentar
Parius Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg hadde samme problem med security shoulders. Først så hadde jeg de, så var de plutselig borte, merkelig. Jeg hadde rundt 700 gs. Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det kjedde med meg og, men når eg fekk en ny achivment var det mulig å bytte til katana og security. Noen ganger bare forsvant de, men etter en stund så stoppet det å skje. Nå kan jeg bytte frem og tilbake uten at det gjør noe. Bare spill og vent litt så kommer det sikkert på plass igjen. Lenke til kommentar
041204 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Få alle de orginale achievementene. Får du over 1000 i GS med DLC-ene låser du opp katana og security, men de vil bare være veksle på tilgjengeligheten. Bungie har gjort slik at man delvis blir premiert for å få 1000 gs i spillet. Men som sagt; skaff alle de orginale så kan du bruke de hvor mye du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå