JFM Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hei Jeg var i dag i banken for å skaffe meg nettbank og for å bytte ut mitt Visa Elektron-kort til "ekte" Visa. Dama sa at jeg ville få Visa-kortet tilsendt i posten. Og så sa hun : "Egentlig så skal du komme hit og levere det gamle Visa Elektron-kortet når du har mottatt ditt nye kort" Hun sa alså ikke at jeg MÅ levere inn det gamle kortet. Kanskje mente hun at jeg må komme tilbake, men jeg tolker det ikke sånn. Tingen er at jeg kunne tenke meg å beholde det gamle kortet for å bruke som leg. Hva mener dere om dette? Om det skulle være viktig så har jeg konto hos SpareBank 1 Nord-Norge Endret 6. mai 2009 av JFM Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er vel for å forhindre at du gir bort Visa Electron kortet til noen mindreårige som kan bruke det som fake legg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Men banken vil vel ikke stresse om de ikke får kortet? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Neida, har mitt gamle Elektron kort enda fra DnbNOR, har ikke hørt noe om det etter et år jeg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Vet dere om det gamle kortet vil funke når jeg får mitt nye? Lenke til kommentar
farke Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mitt fungerte i mange år etter at jeg fikk det nye, i alle fall. Og da jeg fornyet det "ordentlige" VISA-kortet i 2006, så fikk neimen meg et nytt Elektron på kjøpet. Dette fungerte også i lang tid. Først når jeg presterte å avmagnetisere VISA-kortet, og ba om et nytt, deaktiverte banken Elektron-kortet mitt, 7 år etter at jeg fikk meg ordentlig VISA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå