stigzy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei:-) Jeg kjøpte meg zygors alliance guide for en stund siden, og nå har lyst på horde guiden, men vil ikke betale 350 spenn for det:-P Så jeg lurte på om det er noen som er villig til å eventuelt bytte sin zygor horde guide mot min alliance guide, dvs at vi sender til hverandre over hotmail, eller om noen bare vil gi den?:-) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Betalte du 350 spenn for å få vite hvordan du levler kjappere? :S Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er en super guide, Filosofem. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Betalte du 350 spenn for å få vite hvordan du levler kjappere? :S Jupp, og det er så verdt det!:-) Hadde jeg ikke hatt denne guiden, så hadde jeg vært møkka lei av spillet:-P Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 mmowned.com .. Forstod meg ikke på siden...:-P Får du zygor horde guiden der? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Betalte du 350 spenn for å få vite hvordan du levler kjappere? :S Jupp, og det er så verdt det!:-) Hadde jeg ikke hatt denne guiden, så hadde jeg vært møkka lei av spillet:-P du kan betale 100 spenn for recruit a friend og bli 60 på under 10 timer også Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Betalte du 350 spenn for å få vite hvordan du levler kjappere? :S Jupp, og det er så verdt det!:-) Hadde jeg ikke hatt denne guiden, så hadde jeg vært møkka lei av spillet:-P du kan betale 100 spenn for recruit a friend og bli 60 på under 10 timer også Ja, men det varer kun i 60 dager. Går nesten kjappere med zygors guide og den varer evig:-) Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kun 60 dager?! Som om det ikke er nok kan du jo bare rekruttere enda en. Når du dualboxer er det null ekstra utgift første måneden heller... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er faktisk 90 dager. Det tar cirka 8-24 timer til Level 60 med RAF. Når det er sagt, så er Zygor faktisk en glimrende guide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå