Gå til innhold

Diskusjon.no's topp 100 - Nominasjonstråd.

Lawliet

Anbefalte innlegg

Må vel dele plass da. :--s

Næ, da gjør jeg det heller alfabetisk. Ser ikke så pent ut med delte plasser. Men uansett får jeg helt sikkert et lite problem i enden av listen der jeg feks. står med 2 ledige plasser og 5 filmer med samme poengsum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bidrag:

1. V For Vendetta

2. The Dark Knight

3. Fight Club

4. The Good, the Bad and the Ugly

5. Robin Hood (tegnefilmen med dyr)

6. The Gladiator

7. The Shawshanks Redemption

8. Ameican history X

9. Flåklypa grand prix

10. Dumb and Dumber

11. 12 Angry Men

12. Se7en

13. A Clockwork Orange

14. American Beauty

15. Oldboy

16. Transformers

17. No Country for old men

18. The Rock

19. Kopps

20. Lord of the Rings: Two towers

Lenke til kommentar

Har nå sett igjennom listene dei andre har lagt ut og innsåg to ting:

1. Eg har sett for lite film.

2. Folk har dårlig smak. Fleire filmar som som eg huskar att som direkte dårlige (Forrest Gump, Lord Of The Rings, Dumb & Dumber) står på listene til folk.

Topp 100-lista kjem vel snart så eg får vel byrje med å sjå alt som står på den (Bortsett frå filmane som er nemnt i () under 2). ;)

Lenke til kommentar
Har nå sett igjennom listene dei andre har lagt ut og innsåg to ting:

2. Folk har dårlig smak. Fleire filmar som som eg huskar att som direkte dårlige (Forrest Gump, Lord Of The Rings, Dumb & Dumber) står på listene til folk.

Dette er vel ikkje rett tråd å diskutera film eller smak, men når du først gjer det bør du seia noko om kva du liker sjølv. Altså, i eit filmsyn der desse filmane er "direkte dårlege" er det interessant å sjå kva som vert rekna som bra.

Lenke til kommentar
Får vi først nominere, og så stemme, eller det bare de filmene som blir nevnt oftest av oss her som liksom blir diskusjon.no's topp 100?

Listen blir samensatt av de filmene med høyest sammenlagt poengsum.

Men da er forresten fristen gått ut så da takker jeg for alle bidrag og ber om at tråden stenges.

Lenke til kommentar
**

Dette er vel ikkje rett tråd å diskutera film eller smak, men når du først gjer det bør du seia noko om kva du liker sjølv. Altså, i eit filmsyn der desse filmane er "direkte dårlege" er det interessant å sjå kva som vert rekna som bra.

Veit. Mi liste ligg side 8. Det som kjem etter 9. plass må du ta med ei klype salt ;)

Lenke til kommentar
Veit. Mi liste ligg side 8. Det som kjem etter 9. plass må du ta med ei klype salt ;)

Ups, trudde innlegget eg svarte på var ditt fyrste i tråden. Iaf, eg trur du har rett i at du bør sjå fleire filmar.

Hehe. Har nå sett The Godfather (har hatt den i «filmarkivet» mitt ganske lenge, men ikkje hatt (ev. tatt meg) tid til å sjå den.), og det er god sjanse for at den kjem inn på lista når eg får sett han ein gong til ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...