Gå til innhold

Corsair med ny PSU snart!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, husker en Corsair-representant snakket for noen måneder siden om at de jobbet med en modulær strømforsyning for å fylle hullet i mellom HX620 og HX1000. Var visst rykter om at den andre var HX450 som skal relanseres, men for det amerikanske markedet der den ikke kom i begynnelsen. Men er ganske usikker på det sistnevnte.

 

Svenni: Såvidt jeg vet er Sapphire-forsyningen en ommerket Enermax Modu82+, med tilsynelatende modifikasjoner. (f.eks horelys i vifta, hehe).

Lenke til kommentar

Joda, Enermax lager gode strømforsyninger, deres siste Revolution85-serie har fått veldig mye skryt. Hadde ikke nølt med å putte en slik inn i en maskin.

 

Edit: I følge Corsairs representant burde det ikke være altfor lenge før HX750 er ute til review, senest begynnelsen av neste måned om jeg forsto rett.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

da har prisguiden fått inn alle tre utgavene, 450, 750 og 850. dette har jeg venta litt på. pleier å anbefale vx 450 til budsjettmaskiner og hx 620 til gamere, men nå er utvalget større, så dersom de holder samme kvaliteten (noe jeg regner med) så blir det nok hx anbefalinger over hele rekka nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...