Crisz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hei! Jeg har akkuratt fått meg en Lenovo SL300, så jeg lastet ned windows 7 (og installerte det) får jeg ingenting til å fungere, men når jeg installerte det så jeg en ekstra partisjon som het "recovery" den var på ca. 6gb og 5.5gb er brukt, hvordan finner jeg denne? kan jeg ta "recovery" med denne patisjonen, og hvor finner jeg den? Tusen takk for svar! Endret 7. mai 2009 av Crisz Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Ja? Jeg installerte windows 7 RC1 og knappene på siden og fingeravtrykkleseren funker ikke... pluss bluetooth, super-3g kortet og GPS'en... Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Når det gjelder recovery så finner du nok det du trenge å vite i bruksanvisningen. Drivere til blåtann, super 3G og GPS finner du antageligvis på Lenovo sine nettsider, under support. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror den recoverypartisjonen inneholder data til å brenne recoveryplater. Jeg har en SL300 på jobben, og under oppsettet ble jeg spurt om jeg ville brenne ut plater. Videre ble jeg advart mot å slette den partisjonen før jeg brente plater. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Men jeg har ikke bruksamvisningen, fikk pcen av pappa og han kjøpte den fra en annen fyr som ikke likte den. Men hvordan får jeg aksess til recovery partisjonen? er det noen prgram som jeg kan bruke? har installert lenovo care, men der står det ikke noe... Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Snill som jeg er, fant jeg fram bruksanvisningen. Der står det Slå av og på pc'en Når Thinkpad logoen kommer opp, press med en gang Lenovo Care knappen, F11 eller Enter. Da vil Recovery åpne. Har ikke prøvd - så du får teste og se hva som skjer. Håper det fungerer. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Snill som jeg er, fant jeg fram bruksanvisningen. Der står detSlå av og på pc'en Når Thinkpad logoen kommer opp, press med en gang Lenovo Care knappen, F11 eller Enter. Da vil Recovery åpne. Har ikke prøvd - så du får teste og se hva som skjer. Håper det fungerer. Takk for at du tok deg til! , jeg kom inn i den avanserte menyen til intel/lenovo, men har fortsatt problem med drivere, men etter litt fikling med drivere fikk jeg knappene til å fungere samme med HSDPA'en, men GPS'en sliter jeg litt med enda, samme med fingeravtrykkleseren, bluetoothen fikk jeg også til å fungere etter mye om og men. Får håpe det kommer noen nye drivere til fingeravtrykkleseren snart. Tusen takk for all hjelp! Da merker jeg denne som løst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå