Gå til innhold

Skriver ikke ut sort og blått som annen farge...?

Anbefalte innlegg

Har en i990 skriver.. den vil ikke skrive ut sort nå, og blått blir visst printa som en annen farge...er skriverhodet ødelagt? har prøvd rensing og dyprensing, ikke noe hjelp i. Men andre farger ser ut til å skrirve ut normalt, og testmønster ser ut til å skrives ut normalt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en i990 skriver.. den vil ikke skrive ut sort nå, og blått blir visst printa som en annen farge...er skriverhodet ødelagt? har prøvd rensing og dyprensing, ikke noe hjelp i. Men andre farger ser ut til å skrirve ut normalt, og testmønster ser ut til å skrives ut normalt...

nå skriver det visst ut rett alle andre farger tror jeg, alle andre farger ser ut til å virke..men den vil ikke skrive ut sort, hva kan dette skyldes?

Lenke til kommentar

nå skriver det visst ut rett alle andre farger tror jeg, alle andre farger ser ut til å virke..men den vil ikke skrive ut sort, hva kan dette skyldes?

Skriver visst ut sort også, men så svakt at det er så vidt en kan lese det. kan printerhodet være ødelagt?

Lenke til kommentar

Skriver visst ut sort også, men så svakt at det er så vidt en kan lese det. kan printerhodet være ødelagt?

Nå skriver den ut blå skrift som rosa...

Lenke til kommentar

hadde det kommet den samme grumset ut på papiret så hadde jeg trodd du hadde blekk søl rundt dysene.

side du ikke har kontroll over fargen , men dyse testen viste rett farger ( er det rett ?) så tror jeg at det er programvaren som tuller .

da er det verdt å installere det på nytt.

det er også lurt å ha nyeste driver installert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...