Rolfemann Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Liker du å se bikinikledde jenter hakke opp zombier til biffsnadder? Da er Onechanbara: Bikini Samurai Squad spillet for deg. Se videoen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ny video, ja. Må ærlig talt innrømme at jeg ikke fikk med meg alt det som ble sagt i omtalen. Det var nemlig ting i bakgrunnen som var øhm, distraherende. Jeg tror dere gutta vet ganske godt hva jeg snakker om Lenge leve zombieslaktende, bikinkledde babes! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvem sier at jenter ikke kan multitaske? Trodde det var vi menn som ikke kunne det jeg. Jeg kan det hvertfall ikke. ^^ Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja alle vet jo at det liksom er jenter som er flinke på å multitaske! Generaltabbe av anmelder der Lenke til kommentar
Radial Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg synes det er mer og mer tydelig at slike spill-babes fremstilles som knalldeilige sexsymboler - og med ansiktstrekk som ti år gamle jenter. Dette er vel fra en japansk utvikler? Folka der borte synes å ha et litt trøblete forhold til barn og seksualitet. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Folka der borte synes å ha et litt trøblete forhold til barn og seksualitet. Definitivt. Endret 7. mai 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg synes det er mer og mer tydelig at slike spill-babes fremstilles som knalldeilige sexsymboler - og med ansiktstrekk som ti år gamle jenter. Dette er vel fra en japansk utvikler? Folka der borte synes å ha et litt trøblete forhold til barn og seksualitet. Det er ganske enkelt slik kulturen har utviklet seg der borte. samtidlig skal jentene være sky , ydmyk og føyale Lenke til kommentar
Canvas Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hehe, ja, jeg var også av den oppfatning at det er menn som ikke kan gjøre to ting på én gang. Men ærlig talt Spillverket, er dette standarden videoanmeldelsene deres kommer til å holde? Det virker som om fyren er kastet inn foran kameraet totalt uforberedt, da det eneste adverbet han bruker er "ganske" - ganske bra, ganske kult, ganske gøy - samtidig som om det er helt åpenbart at han ikke har spilt spillet i mer enn et par timer (hvis dette ikke stemmer, beklager jeg - det er bare det at spillet har blitt slaktet stort sett overalt) Også undrer jeg meg også litt generelt rundt hva videoanmeldelsene deres prøver å være. Hvis de verken er morsomme (de virker bare pinlig påtatte) og ikke har som formål å gi oss en analyse av spillet - hva er da poenget med videoanmeldelser i det hele tatt? Jeg støtter ideen om at videosnutten skal supplere en tekstbasert omtale, men alene har det ingen verdi. Teknisk sett er snuttene godt gjennomførte, det skal dere ha, men som sagt: Hva er egentlig formålet her? Endret 7. mai 2009 av Canvas Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Likte videoanmeldelsen, men den ble kanskje litt kort? Synes den bør supplere en tekstartikkel. Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Synes denne videoen var veldig morsom jeg faktisk. En forholdsvis saklig fremstilling av et useriøst spill, med et par gullkorn som gjorde at jeg fikk meg et par latterkuler. Ordforrådet kunne kanskje være hakket mer variert, men la ikke merke til noe første gang jeg så videoen. Betraktelig bedre enn den første videoen, og også den andre. Stå på ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Men ærlig talt Spillverket, er dette standarden videoanmeldelsene deres kommer til å holde? Det virker som om fyren er kastet inn foran kameraet totalt uforberedt(...) I det minste gjør han det mye bedre enn folkene i den første videoen som ble lagt ut i tek.no-sammenheng. Har du sett den? (...) Hva er egentlig formålet her? Må si meg enig her. Tror tek.nos spillomtaler per video har mye å lære av bl.a. anmeldelsene man finner på Gametrailers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg