Gå til innhold

Hvilket anlegg skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er best?

samsung ht-tx500

eller

sony

De er like dårlige begge to lydmessig. Glem de 1000 wattene. De er oppgitt ved 10% forvrengning, noe som grenser til svindel. Se på strømforbruket på 165W, trekk fra litt så ender du opp med ca 100W uteffekt som skal fordeles på 6 kanaler.

Sats isteden på separat surroundforsterker, og rimelige kvalitetshøuttalere. Dette er et bra sted å starte: surround.no

Hvis du allikevel insisterer på lavbudsjett anbefaler jeg Logitech Z-5500 til ca 2500,-. Da må du ha DVD spiller i tillegg (500-1000,-)

Lenke til kommentar
Hvem er best?

samsung ht-tx500

eller

sony

De er like dårlige begge to lydmessig. Glem de 1000 wattene. De er oppgitt ved 10% forvrengning, noe som grenser til svindel. Se på strømforbruket på 165W, trekk fra litt så ender du opp med ca 100W uteffekt som skal fordeles på 6 kanaler.

Sats isteden på separat surroundforsterker, og rimelige kvalitetshøuttalere. Dette er et bra sted å starte: surround.no

Hvis du allikevel insisterer på lavbudsjett anbefaler jeg Logitech Z-5500 til ca 2500,-. Da må du ha DVD spiller i tillegg (500-1000,-)

Sett at jeg kjøper Logitech høyttalerene. Får jeg koplet opp høytallerene via dvd og videre til TV-en slik at jeg får lyd fra høytallerene på TV-en ved vanlig tv-titting og ved dvd titting. I så fall hvordan?

Endret av joramo91
Lenke til kommentar
Hvem er best?

samsung ht-tx500

eller

sony

Sett at jeg kjøper Logitech høyttalerene. Får jeg koplet opp høytallerene via dvd og videre til TV-en slik at jeg får lyd fra høytallerene på TV-en ved vanlig tv-titting og ved dvd titting. I så fall hvordan?

Den har optisk toslink inn på samme måte som de andre anleggene du har sett på, så det blir ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...