gigulb Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei. Hver gang jeg slår på den stasjonære mask. kommer det opp en firkant hvor det står. 1. windows innstaller forbereder innstallasjon (også dukker denne opp rett etter) 2. Product software ugyldig stasjon: K:\ Jeg må trykke x antall ganger (20-25 ganger) for å bli kvitt dette. men den dukker stadig opp når jeg holder på med noe. NOEN SOM KAN HJELPE MEG Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei, sjekk ut registeret.Åpne med startmeny->kjør->skriv regedit Gå til strengen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Se der om du finner noe som ikke hører hjemme. Evt list opp det som står det. Lykke til og velkommen til forumet Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Viss du ikke finner ut at det i registert,kan jeg se på det. Last ned RSIT (Random's System Information Tool) til skrivebordet Start programmet ved å dobbeltklikke på RSIT.exe Klikk Continue Etter få strakser vil det lages en logg (log.txt). Den poster du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå