fototim Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har tatt en billedsekvens i Burst mode, altså 20bps, som jeg forsøker å sette sammen til en liten animasjonssnutt. Har prøvd å bruke denne metoden i Elements. Syns det blir fryktelig tungvindt, men det går forsåvidt. Enkelt forklar går metoden på å legge hvert enkelt bilde på eget lag, og så lagre i Save for Web. Der er det mulgheter for å lage animasjonen direkte under lagringa. Problemet er at Elements nekter meg å lagre hvis jeg setter sammen mere enn fire bilder Får melding om at filstørrelsen blir for stor, og at Elements ikke takler mer. Kan selvfølgelig redusere filstørrelsen en del, men når nok ikke i mål da heller (det dreier seg om ca 100 bilder og har ikke særlig lyst til å gå særlig under 200 x 300 pixler). Så hva gjør jeg? Enten i Elements, eller i ett eller annet gratisprogram? Er ønsket mitt umulig? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Last ned Makegief:) Just fucking google it Lenke til kommentar
Dorg76 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 brukte monkeyjam for noen år siden, fungerte fint det. http://www.giantscreamingrobotmonkeys.com/...m/download.html Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Spank you, til dere begge Må bare rydde litt PC før jeg prøver. Litt artig å få svar på tråder som du er sikker på har gått i glemmeboka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå