Gå til innhold

Tv progam som aldri skulle blit laget?!?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hannah Montana

Enig med deg der. Ikke no annet er verre enn Hannah montana. Hvis det ikke hadde vært for disney channel, hadde hannah montana aldri ha kommet på TV. siden det er så umorsomt, vil ingen av de ordentlige kanalene sende det søppelet på tv. Lillebror sitter og ser på disney hele tida, selv når Hanna montana er på. av og til får jeg lyst til å skrike "Skaff deg en karriere, din bitch"

Dessverre blir det sendt på NRK også :ermm:

Lenke til kommentar

"Torsdag kveld fra Nydalen" med den skrekkelige Morten Ramm. Det finnes altså ikke underholdende.

Paradise Hotel på Tv3 er også ganske labre greier. Overfladiske sminkedukker, og sleskinger som aldri har gjort et ærlig stykke husarbeid. Sitter bare å griner over ting som faktisk ikke er reele problemer i det hele tatt. Det verste er dog ikke selve programmet, men alle de tullingene som ser på det som om det var en ny religion.

Sweet Sixteen er også fæle greier. Overvektige, bortskjemte jenter med alt for rike foreldre. Da en jente på dette programmet begynte å skrike fordi hun fikk en Lexus kabriolet dagen før bursdagen istedenfor på selve dagen, er det virkelig noe galt med verden.

Waschera/Mess tv og lignende. Hjernedau sms-hulabalooza for idioter.

Lenke til kommentar

Mange av de seriene som blir ramset opp her er jeg uenig i. Ja jeg kunne godt tenkt meg en tv hverdag uten serier som hotell cæsar, one three hill og Paradis hotell, men dette betyr ikke at de ikke burde blitt laget, for de har alle sin funksjon og fanbase. Det jeg mener er at selv om man ikke liker serien, betyr det ikke nødvendigvis at den ikke burde blitt laget. For noen ganger kan en helt elendig serie være grunnleggeren for noe som kan bli bra i fremtiden og kan da fungere som en inspirasjon -kilde for å ikke gjøre de samme feilene.

Lenke til kommentar
the 70's show er møkk

nei :)

Karl III : Hva faen ? Hele bautaen rundt Karl ( sint , hissig morsom skrulle mann ) er bortevekke fra karakteren !!! Karl er ikke Karl Reverud lenger, men mer som en middelaldrende mann som har hatt 3 hjerneblødninger. Apatisk elendig skuespill , å laber innsats gjør serien til en megajumbo !

Lenke til kommentar
Hannah Montana

Enig med deg der. Ikke no annet er verre enn Hannah montana. Hvis det ikke hadde vært for disney channel, hadde hannah montana aldri ha kommet på TV. siden det er så umorsomt, vil ingen av de ordentlige kanalene sende det søppelet på tv. Lillebror sitter og ser på disney hele tida, selv når Hanna montana er på. av og til får jeg lyst til å skrike "Skaff deg en karriere, din bitch"

Dessverre blir det sendt på NRK også :ermm:

Men NRK er jo ikke akkurat den beste TV-kanalen da.

Lenke til kommentar

Nrk har mange perler da med borettslaget, alt med harald eia og bård tufte, nytt på nytt er også bra så nrk er ikke helt søppel :p men nå skal vi ikke diskutere gode serier :p holmes skulle aldri vært laget ikke hotel cæsar heller. far og sønn var også latterlig dårlig.

Endret av Cs freak
Lenke til kommentar
Kanskje det hadde vært lurt å komme med en begrunnelse for hvorfor de enkelte tv seriene ikke burde blitt laget?

Vel, for mitt vedkommende synes jeg de nevnte tv-serier (jeg nevnte tidligere) er uten substans, har lite for seg, gir meg ingenting, er kjedelige, og gjør generelt ingenting for meg som tv-seer. Det er min mening, ergo kunne jeg godt levd uten dem.

Lenke til kommentar
Kanskje det hadde vært lurt å komme med en begrunnelse for hvorfor de enkelte tv seriene ikke burde blitt laget?

Vel, for mitt vedkommende synes jeg de nevnte tv-serier (jeg nevnte tidligere) er uten substans, har lite for seg, gir meg ingenting, er kjedelige, og gjør generelt ingenting for meg som tv-seer. Det er min mening, ergo kunne jeg godt levd uten dem.

Enig.

F.eks. Will & Grace har ikke no originalitet i seg

Lenke til kommentar

Alle realityprogrammer. Det er en sjanger som som forandrer seerne til hjernedøde kikkere. I tillegg skaper de d-kjendiser som ikke har noen andre talenter enn at de har vist seg frem på TV. Det er også avhegighetsskapende. Oh god I know, skal se på finalen av Paradise hotel i kveld.

Ellers så burde alle serier der Tore Ryen er involvert aldri vært laget. Jeg snakker om Møt i brøstet, Karl og co mm. En skam for norsk komedie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...