Gå til innhold

Tv progam som aldri skulle blit laget?!?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:ohmy: Scrubs er jo ved siden av Two and a Half Men, den eneste komiserien som faktisk er verdt å se.

Veldig, veldig uenig.

How I Met Your Mother, Chuck, Curb Your Enthusiasm, 30 Rock, The Office, The Big Bang Theory og Pushing Daisies er alle bedre enn begge de seriene.

Nå er jo fulllstendig uenig med deg, scrubs er ganske morsomt, men The big bang theory osv. syns jeg er ganske umorsomt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er uenig med mange her, Kongen Av Queens er en fantastisk serie i min mening.

Scrubs er en helt okei serie, ikke noe spesielt.

Lenke til kommentar
Er uenig med mange her, Kongen Av Queens er en fantastisk serie i min mening.

Scrubs er en helt okei serie, ikke noe spesielt.

Om det er mitt inlegg du sikter til, så tror jeg du har mistforstått setningen. Fordi Kongen av Queens er favorittserien min, etter family guy :roll:

Lenke til kommentar
Hannah Montana

Enig med deg der. Ikke no annet er verre enn Hannah montana. Hvis det ikke hadde vært for disney channel, hadde hannah montana aldri ha kommet på TV. siden det er så umorsomt, vil ingen av de ordentlige kanalene sende det søppelet på tv. Lillebror sitter og ser på disney hele tida, selv når Hanna montana er på. av og til får jeg lyst til å skrike "Skaff deg en karriere, din bitch"

Lenke til kommentar
LOST - Håpløs serie som trekker ut lengden på serien med et tonn av episoder med null innhold.

Noen fåtalls episoder er sånn som du beskriver der, og du sier tonn? Virker som du ikke har sett serien idet heletatt, eller at du ser på serien med bare negative øyne. Det blir tåpelig å nevne serier som X-Files, Heroes, Lost, 24 og Prison Break i denne tråden. Disse seriene skulle alle vært lagd, og ble det av en grunn. Lost og 24 klarer forsatt å holde denne grunnen, så da blir det feil å si at serien aldri skulle bli lagd.

Helt enig, for min del er LOST den beste serien som noensinne er laget. Og jeg tør faktisk å påstå at hvis man synes denne serien er håpløs, er det enten fordi man har gått glipp av et par episoder og ikke skjønner en dritt, eller så er man rett og slett man har mangel på forståelse. Greit nok at man ikke synes det er noe som passer seg, men å si den er håpløs er så feil som det går ann å bli, nemlig fordi LOST er så utrolig nøye og bra planlagt til hver minste detalj, og det er virkelig kun sin egen feil hvis man ikke klarer å se det.

Omtrent 98 % av alle jeg vet om som hater LOST av en eller annen grunn, er de idiotene som ikke klarte å få med seg alle episodene.

men til ontopic foreslår jeg Singing Bee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...