vstana Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 TV Programmer/ konsepter som definitivt ikke burde vært laget? noen forslag som noen husker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Paradise Hotel, Big Brother, Ungkaren og andre elendige norske realityserier. Eneste gode norske realityprogrammet er 71 Grader Nord. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Grosvold og det der talkshowet med Nadia Hasnaui eller no sånt Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Terminator: Sarah Connor Chronicles. Skjønner nesten ikke hvordan det er mulig å tryne så totalt med et så godt utgangspunkt. Legend of the Seeker, tidenes mest pompøse, banale og infantile TV-serie, som også har tidenes mest irriterende hovedrollefigur. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg syntes Torsdagskveld fra nydalen eller hva det heter var temmelig dårlig. Morten Ramm er veldig morsom, men... Ellers får jeg slenge på alt av realityserier og jakten på den 6. sans. svada Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Er egentlig gangske enig med sandinista, Morten Ramm er jo konge spesielt når det kommer til stand-up`en hans og Manshow. Men i God Kveld fra Nydalen er jo serien så jævelig elendig at han ikke klarer å redde serien engang. Forresten alle seriene og sånt med Nadia Hasnaoui og Sara Natacha Melby. To kjerringer på den norske tv-skjermen som virkelig får meg til å skru av tven. Er vel de som er de store grunnene til at jeg ikke orker norsk tv generelt. 24? Nei, nå får du gi deg. Endret 11. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg syntes Torsdagskveld fra nydalen eller hva det heter var temmelig dårlig. Morten Ramm er veldig morsom, men... Ellers får jeg slenge på alt av og jakten på den 6. sans. svada nja.. av realityserier synes jeg faktisk farmen og 71 grader nord er bra, og den derre torsdagskveld fra nydalen er maltplassert, fikk ikke se numbers mere Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Grosvold - Dama er virkelig usmakelig i den settingen. LOST - Håpløs serie som trekker ut lengden på serien med et tonn av episoder med null innhold. Torsdag kveld fra Nydalen - Etter 5 minutter føler man seg ukomfortabel og har en ekstrem trang til å skrike, DERE ER IKKE MORSOMME!!!!! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 24 Tull!!! Paradise hotell, Star trek: the next generation, Stargate sg1, Stargate Atlantis, delvis My name is Earl. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ca 90 % av alle realityseriene som går på TV3 og TVNorge. Forresten, stryk det. Ingen av realityseriene på nevnte kanaler har eller burde ha livets rett. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "Sannhetens øyeblikk" er noe av det verste jeg har sett... Det er ensformig, kjedelig og meningsløst. Er det noen som er uenig?? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 LOST - Håpløs serie som trekker ut lengden på serien med et tonn av episoder med null innhold. Noen fåtalls episoder er sånn som du beskriver der, og du sier tonn? Virker som du ikke har sett serien idet heletatt, eller at du ser på serien med bare negative øyne. Det blir tåpelig å nevne serier som X-Files, Heroes, Lost, 24 og Prison Break i denne tråden. Disse seriene skulle alle vært lagd, og ble det av en grunn. Lost og 24 klarer forsatt å holde denne grunnen, så da blir det feil å si at serien aldri skulle bli lagd. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg droppet ut etter Sesong 2, og syntes det var forferdelig mye dødtid. Er min mening. Hvorfor det er tull å nevne disse, men ikke tull å nevne andre tv program tolker jeg som at du mener de du liker er tull å nevne, mens de du kan relatere deg med synes du er helt i orden. Er jo ikke forskjell på LOST og Grosvold da begge er populære tv program, men i mine øyne er altså begge bortkastet tid som like gjerne kunne vært droppet. Er jo personlige meninger man spør om her, så da får man mye som man selv kanskje mener er både genialt eller fortjener livets rett Endret 11. mai 2009 av archongamer Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Grownups, Simbad sjøfareren, i gode og onde dager, glamour, frustrerte fruer, akutten, scrubs, Home and away, sex and the city, 20 vs 40, the guild, hanna montana, Will & Grace, Steg for steg, under samme tak, csi, cold case, NCIS, Lost, dr.phil, oprah, Norges styggeste rom, The L Word Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 the true winner: Ricky Lake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå