abene Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 PC-en vil fra mars 2010 begynne å slå seg av automatisk dersom du bruker Windows 7 RC. Les mer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "Brukeren vil bli varslet to uker før dette begynner å skje. Denne eneste måten å unngå dette på, ifølge Microsoft, er å installere et annet operativsystem. " Hehe sikkert noen haxxorz der ute som greier å omgå det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Aha, jeg begynte å lure da jeg hørte at MS hadde gjort noe positivt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skjønner ikke at diverse sider på nettet blåser opp dette "problemet"! Innen Mars 2010 er Win7 final ute. Enten kjøper man den eller så legger man inn et annet operativsystem. Win7 RC er tross alt bare en testverson Lenke til kommentar
kosh Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Alltid nokon som må klage på Microsoft. Enten det er at en testversjon fungerer i ei begrensa periode, eller Internet Explorer 8 som installerer seg som default browser dersom brukeren velger "Standard Innstillinger" under installasjon..... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Klarer ikke så se nyhetsverdien i dette... Innen mars 2010 er Windows 7 ute for lengst. Windows 7 er tross alt bare en testversjon. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Litt av nyheten i denne saken er vel det faktum at Microsoft først sa at Windows 7 RCen ville fungere i ett år, men så endret dette til å være ni måneder. Så jeg synes forsåvidt det er en grei nyhet, men det har vært veldig mange Windows 7 nyheter her i det siste i forhold til andre temaer Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den fungerer jo i ett år, da. Det er ikke som om Windows er stabilt nok til å kjøre i mer enn to timer i strekk uansett. ..queue the flamewar Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gi oss mer Windows 7 nyheter. Gjerne mer Linux stoff i tillegg. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Deres overskrifter begynner å bli plagsomt likt VG/DB stil. "WINDOWS 7 SLÅR SEG SELV AV .........i mars 2010) Virkelig, trudde at de skulle la oss bruke RC i all evighet, så kjipt. La oss saksøke MS for dette. Endret 6. mai 2009 av hproslan Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes innholder er nyttig, jo mer jeg lærer om disse nye ting (f.eks. Windows 7 og Windows 7 RC) jo bedre. Kanskje det ville vært bedre å samle noen av artiklene. Men informasjonen kommer nok løpende, og da er det ikke alltid det nytter å få samlet det, om en ikke sitter og ruger på det i f.eks. 2 uker før en slipper det løs. Eventuellt kunne HW.no gått tilbake og bakt artiklene sammen, men det igjen synes jeg er en ineffektiv løsning. Jeg har ikke så mye i mot disse små artikkeldryssene som kommer på HW.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mulig det finnes et hack for å omgå tidsbegrensningen, men det kan hende de slutter å gi oppdateringer. Jeg har snyltet på microsoft så lenge at jeg har bestemt meg for å kjøpe 7'ern xD Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Syns denne nyheten var på sin plass jeg. Har fått inntrykk av at mange tror denne RC-utgaven vil vare "evig". Draw-back-et kommer altså om et snaut år altså. Kanskje det kan forhindre irritasjoner når den tid kommer. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den fungerer jo i ett år, da. Det er ikke som om Windows er stabilt nok til å kjøre i mer enn to timer i strekk uansett. ..queue the flamewar Ahhh burde vært aldersgrense på dette forumet. Lei av slike fjortis kommentarer som aldri er morsomme Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Og hva i all verden er problemet her ? Ser ikke helt den store nyhetsverdien.... Enten så finner man en aktiverings-"bakvei" på en eller annen tvilsom nettside, eller så stikker man til sin nærmeste dataforhandler og kjøper det som kommer ut lenge før testversjonen går ut på dato. Hvem vil vel bruke ett TEST-os som standard operativsystem...? Hvor dumme og bortskjemte begynner folk å bli, egentlig? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvem vil vel bruke ett TEST-os som standard operativsystem...?Hvor dumme og bortskjemte begynner folk å bli, egentlig? Win7 RC er faktisk veldig bra. Bruker det som hoved OS på mine maskiner uten problemer. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvem vil vel bruke ett TEST-os som standard operativsystem...?Hvor dumme og bortskjemte begynner folk å bli, egentlig? Win7 RC er faktisk veldig bra. Bruker det som hoved OS på mine maskiner uten problemer. Ja, misforstå meg ikke, jeg vet det er veldig bra og jeg hadde brukt det som hoved OS selv hadde det ikke vært for at maskina fryser/henger seg (BlueScreen.exe) under spilling. Men det er fortsatt ikke et ferdig utviklet OS. Det er gratis og har da selvfølgelig en tidsbregrensning. Og da kommer spørsmålet mitt; Hvorfor denne sytingen om tidsbegrensning? Eller har jeg misforstått, kanskje ? Er det ros til MS for en utrolig lang tidsbegrensning ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, misforstå meg ikke, jeg vet det er veldig bra og jeg hadde brukt det som hoved OS selv hadde det ikke vært for at maskina fryser/henger seg (BlueScreen.exe) under spilling. Det trenger ikke være Win7 sin feil. Driver problem kanskje, eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå