simentp Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvordan steame AVI filer på xbox til TV? Får ikke steamet brennte filmer elns via xboxen i .avi forat Noen gode convertere? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 har du da lastet ned divx codecen på xbox live. (tilgjengelig siden 2007) Du trenger ikke å konvertere .avi filer. glem media center, bruk video "blade" Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvor på Xbox live marketplace finner jeg den codecen da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 når du går på video "blade" og prøver å spille av ei fil via usb, pc eller cd/dvd får du beskjed om å laste ned codecen. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 når du går på video "blade" og prøver å spille av ei fil via usb, pc eller cd/dvd får du beskjed om å laste ned codecen. Blade? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) hvis du skal bruke en ekstern usb harddsik må denne være formattert i fat32 eller exFAT (som da er helt nytt fra microsoft for støtte for store disker) http://www.dinside.no/812215/nytt-filsyste...re-minneplugger http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx Endret 6. mai 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 blade= vet ikke helt vha de kaller det på norsk men det er menysystemet i xbox dashboard. du skal til: my xbox, video library Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Men jeg spiller av fra PC'n jeg via xboxen og til TV'en Når jeg spiller en .avi fil kommer det bare opp: ''Kan ikke spiller av video Filtypen gjenkjennes ikke, og kan ikke spilles av. Enten er kodeken (Fil som kompremerer/dekompremerer lyd eller video) ikke instalert, eller er filen skadet'' Hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 du er tilkoblet xbl? og bruker ikke media center? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 du er tilkoblet xbl?og bruker ikke media center? Er tilkoblet live Ja Jo bruker media center Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Nå har jeg koblet meg til Windows Media Player.. Hva gjør jeg nå? Deling er tillat på nettverk og delingssenteret men når jeg tar del mine medier med så kommer det ukjent enhet? hvorfor står det ikke xbox 360? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) ENDELIG Fikk det til Si gratulerer med dagen til meg!!! hehe takk for all hjelp audi_a8 Endret 6. mai 2009 av simentp Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 windows 7 media center extender spiller av mange flere format enn vista divx/divx foreksempel Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 windows 7 media center extender spiller av mange flere format enn vista divx/divx foreksempel men det vil vel ikke si at xboxen fungerer på flere filformat? (enn de vanlige som er støttet gjennom des07 updaten?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå