peacee Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hei jeg har en HP Compaq nc6320 jeg lurer på om det er noen måte å gjøre den raskere på? den er litt treg så om det finnes noen måte uten å kjøpe noen nye deler så ville jeg blitt glad Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva har dette med programmering å gjøre? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hva har dette med programmering å gjøre? nja er ikke sikker tenkte man måtte programere om pc'en så den gikk fortere eller noe sånt:P Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, du må lære deg å programmere C++. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, du må lære deg å programmere C++. haha Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, du må lære deg å programmere C++. haha Faktisk så trenger du en Mastergrad innen programutvikling for å klare dette her. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror jeg flytter denne tråden til mer egnet plass før man blir "overklok" her.. Lenke til kommentar
___ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hei jeg har en HP Compaq nc6320 jeg lurer på om det er noen måte å gjøre den raskere på? den er litt treg så om det finnes noen måte uten å kjøpe noen nye deler så ville jeg blitt glad Tja, du kan jo programmere et nytt og kjappere OS enn Windows, dersom det er det du kjører. Ulempen blir jo å måtte skrive alle drivere fra scratch, og du går nok i graven før du blir ferdig. Werner Lenke til kommentar
peacee Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 hei jeg har en HP Compaq nc6320 jeg lurer på om det er noen måte å gjøre den raskere på? den er litt treg så om det finnes noen måte uten å kjøpe noen nye deler så ville jeg blitt glad Tja, du kan jo programmere et nytt og kjappere OS enn Windows, dersom det er det du kjører. Ulempen blir jo å måtte skrive alle drivere fra scratch, og du går nok i graven før du blir ferdig. Werner haha tror jeg også x] Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Reinstall er vel en fin ting om det har gått en stund siden sist Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor ikke installere Gnu/Linux? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Reinstall er vel en fin ting om det har gått en stund siden sist er ikke det heller vetu:P er ikke lenge siden jeg formaterte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå