DagCh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sånn på tampen.. X*X og X+X. Husker aldri forskjellen :S Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er best på grafer og tabeller, så det går sikkert fint, men jeg har aldri sett noe til det. Du mener ikke det med å se på en graf og finne konstantledd og stigningstall...? er det ikke det som er grafer etc da? hvis du går på denne lenken, og logger inn med PW/Brukernavn Eksempel/Eksempel, og ser på oppgave 5, slike oppgaver. Ja, den. Ganske enkelt, stigningstall er 2x og konstantledd er 3. * er et gange-tegn. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sånn på tampen.. X*X og X+X. Husker aldri forskjellen :S Noen som kan hjelpe meg? Tenk at X = 3 3*3 = 9 3+3 = 6 x*x = x i andre x+x = 2x Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) * er et gange-tegn. Hvis den var til meg så tenkte jeg mer på hva de to er. Om X+X er 2x eller x^ ? Endret 12. mai 2009 av DagCh Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sånn på tampen.. X*X og X+X. Husker aldri forskjellen :S Noen som kan hjelpe meg? Tenk at X = 3 3*3 = 9 3+3 = 6 x*x = x i andre x+x = 2x Takk skal du ha Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er så sinnsykt nervøs! Har øvd mye, men føler det ikke er nok. -.- Har ikke den mest perfekte regelboken heller. : / Og så bruker jeg for lang tid, må stresse alt for mye på slutten. Det blir nesten det jeg må konse mest på i morgen, etter å klare oppgavene selvfølgelig. xD Men, kan ikke bli alt for deprimert heller. Prøver å tenke på at jeg har forbredt med mer enn til noen tentamen(matte), og siden jeg fikk svært sterk 4 på den siste tentamenen, skal jeg klare 5 i morgen. ^^ Noen som har noen hete tips de føler kan hjelpe andre? (PS: får dere lov til å låse dodøren i morgen? Det får ikke vi! Det er både perverst og ekkelt. Jeg skulle ønske jeg ikke måtte på do, men mensen har liksom sørget for å komme på akurat rett tidspunkt... -.-) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hei. Har også vært så uheldig å komme opp i matte, og har fått låne en slik: . Er det lov å bruke de på eksamen? Endret 12. mai 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ^ Det skal det være, med mindre du kan kommunisere med den, og det går jo ikke(med mindre du har innebygd mail eller noe. :!: ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei. Har også vært så uheldig å komme opp i matte, og har fått låne en slik: . Er det lov å bruke de på eksamen? Er det sånn kalkulator som kan løse alt av likninger også? Sånn vil jeg også ha! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jepp, er en sånne med ligninger også (Sa ihvertfall tante, og det er henne kalkulator). Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvordan jeg regner ligninger med den Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Da er den jo til liten hjelp Skal du tulle med den på eksamen i morra bruker du nok alt for mye tid... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har nok ikke planlagt å regne ligninger uansett med den. Må vel ha utregninga også. Var egentlig bare for å ha en kalkulator, og som sagt, så er den ikke min. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har selv en middles avansert kalkulator, ikke grafisk, men som tar opphøyninger, sinus, fakulitet, og de mest "grunnleggende" regnemetodene på vg, og har klart meg fint med den de siste årene. Greit å ha en kalkulator som man kan gjøre seg kjent med før jeg (fårhåpentligvis) får meg en mer avansert (grafisk). Vel, må nok legge meg snart, må være opplakt til eksamensdagen Go'natt. Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Natta ArtistenT, og alle dere andre. Håper det går bra i morra Lykke til Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lykke til guys! Viktig dag i mårra, var 9 timer på skolen i dag for å øve Føler meg ikke klar i det hele tatt, men tar med en termos kaffe, så går det nok bra. Er det lov å bruke snus? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ville tro at skolens reglement på det området gjelder på eksamen også. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Lykke til folkens. Synd jeg ikke fant denne tråden før nå, skulle gjerne hatt et par regler Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Lykke til people! Viktig dag i dag Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja, dere får ha lykke til med eksamen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå