Kuli93 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Heisann Har eksamen på onsdag, fikk 4 på tentamen. Er eksamen veldig mye vanskeligere eller omtrent det samme bare at det er en sensor som retter? Det er svart på tidligere i innlegget. Nei, det er akkurat som en tentamen men det er strengere og at det er en sensor som retter den. Lenke til kommentar
berzi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 det som er at vis du skriver stygt eller glemmer noe vil ikke sensor bry seg de vil bare sette feil og det er lit strengere og vanskligere kjenner en gutt som gikk ut ifjord han sa at alle de som fikk 5'er på kortet fikk 4 på den Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Oppgavene skal være omtrent like vanskelige. Hvis du har slurvefeil tenker læreren din: "Åja, men dette vet jeg jo at han EGENTLIG kan," og setter et halvt poeng. En sensor ville gitt 0 på den samme oppgaven. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Oppgavene skal være omtrent like vanskelige. Hvis du har slurvefeil tenker læreren din: "Åja, men dette vet jeg jo at han EGENTLIG kan," og setter et halvt poeng. En sensor ville gitt 0 på den samme oppgaven. Jeg hadde blingset på en oppgave hvor det var en som skulle pante flasker i fjor, og glemt å telle med at det skulle være 42 flasker. Fikk den tilbake med full pott og påskriften: "Riktig svar er *hvaenndetvar*, men du får poeng fordi jeg går ut i fra at du antok at han ikke pantet alle flaskene." Det gjør vel sensor også? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Oppgavene skal være omtrent like vanskelige. Hvis du har slurvefeil tenker læreren din: "Åja, men dette vet jeg jo at han EGENTLIG kan," og setter et halvt poeng. En sensor ville gitt 0 på den samme oppgaven. Jeg hadde blingset på en oppgave hvor det var en som skulle pante flasker i fjor, og glemt å telle med at det skulle være 42 flasker. Fikk den tilbake med full pott og påskriften: "Riktig svar er *hvaenndetvar*, men du får poeng fordi jeg går ut i fra at du antok at han ikke pantet alle flaskene." Det gjør vel sensor også? Jo'a, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er selvfølgelig lov å ha med alle hjelpemidler unntatt kommunikasjon? Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Em, hvordan regner man dm^3 til m^3? Altså jeg vet at 1m^3 er 1000dm^3 men jeg vil ha utregnings-metoden. Lenke til kommentar
berzi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Em, hvordan regner man dm^3 til m^3? Altså jeg vet at 1m^3 er 1000dm^3 men jeg vil ha utregnings-metoden. du ganger det med 1000 så vis du har 5m^3 blir det 5*1000=5000dm^3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er selvfølgelig lov å ha med alle hjelpemidler unntatt kommunikasjon? Ja. Men på del 1 av prøven kan man bare bruke skrivesaker, gradskive, passer og linjal. På del 2 kan man bruke alt. Lenke til kommentar
berzi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er selvfølgelig lov å ha med alle hjelpemidler unntatt kommunikasjon? Det blir to deler i år og så Del 1 Hjelpe midler: Passer Blyant Penn Linjal Gradskive ETC. Del 2 Alle hjelpemidler(ikke verbale verktøy(Internett,Mobil og sånt) Lenke til kommentar
Kizz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nettopp hvert gjennom fjorårets matte eksamen. Mye funksjoner,verditabeller, grafer osv.. Hvordan tror dere årets eksamen vil bli? Jeg gruer meg skikkelig! Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har du link til fjorårets matte eksamen? PS: Eksamenen i år følger en ny mal. Del 1 uten hjelpemidler. Del 2 alle hjelpemidler tillatt bortsett fra kommuniserbare. Endret 11. mai 2009 av KenBoy Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har du link til fjorårets matte eksamen? PS: Eksamenen i år følger en ny mal. Del 1 uten hjelpemidler. Del 2 alle hjelpemidler tillatt bortsett fra kommuniserbare. Det er link til eksempeloppgaver. De er lagd for eksamen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Uff, eksamen imorra. Har nærmest ikke øvd, men jeg får vel sette av dagen idag til det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Huff, ja, så dårlig som du er i matte, må du nok øve en del, Wictor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Regnet matte hele dagen på skolen i dag. Har kontroll på det meste, uten om delta y og delta x og sånt piss. Satser på 5. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skal vedde på at vi får en eller annen kjent matematiker. Eks. oppg. 1 var Pytagoras, og nr. 2 var om Eratosthenes (' sil). Noen som har noen ideer til hvilken vi får i morgen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 jeg vet :!: Del det med oss andre? Lenke til kommentar
Rocky093 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ser at det er mange som sier at de/ noen de kjenner har oppgavene... kan ikke de være så snill å legge ut oppgavene? Hjelp oss andre også da... Edit: Jeg har det 100. innlegget :D:D Endret 12. mai 2009 av Rocky093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå