St€rk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 BTW; http://matematikk.info/maFrameset.htm Fin side det og. Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har en anelse om hva temaet blir denne gangen?? Selv håper jeg det ikke blir noe med Olje ^^ Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har en anelse om hva temaet blir denne gangen?? Selv håper jeg det ikke blir noe med Olje ^^ Det er absolutt ingen som har anelse. "Top Secret" Lenke til kommentar
fosamax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kom opp i matte og kom over denne tråden. De linkene som det linkes til er de tentamnene vi har hatt. Hadde jeg funnet denne linken tidligere hadde det blitt 6 på meg Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som gidder å forklare me ghvordan jeg finner speilingsaksene i et mønsterbilde? Dette er omtrent det eneste jeg faktisk måtte tenke over når jeg hadde tentamen for tre uker siden... Forresten, LYKKE TIL, ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Oljeplattform-oppgaven var jo chill da! Tok litt tid men var jammen ikke vanskelig.. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er ikke eksamen noe vanskeligere enn tentamen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei. De fleste tentamener vi har fått står det f.eks. eksamen 2004 på. Så det er det samme, bare at den teller mye mer enn en vanlig tentamen. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Eksamen er akkuratt like vanskelig som tentamene vi har hatt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Eneste forskjellen er at det er en sensor som retter, og ikke læreren din. Og en ting til: Alle mattelærerne på skolen får ikke se/snakke med elevene på eksamensdagen. Det kan man på tentamen. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 I dag fikk jeg som tusen andre 10.klassinger vite at jeg skulle opp i matte på eksamen. Tenkte jeg skulle lage en samletråd for elever i lignende situasjon. Noen som har noe gode sider med regler å dele? Evt. andre tips? Oppgaver: http://www.matematikk.net/ressurser/oppgaver/oppgaver.php - Eksamensoppgaver fra 2001 og 2002 Er det fasit til de oppgavene? Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Flott, kom opp i matte.. Fikk 4 på mattetentamen og er redd dette går rett til helvete. *PhewPhew* :cry: Lenke til kommentar
Rocky093 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet om selve eksamenen og evnt. fasiten blir lagt ut på udir sine sider i nærmeste framtid? Skal ikke juske... skal renskrive fasiten av del2 å ha den med.... da er jeg sikret minst 4... x) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet om selve eksamenen og evnt. fasiten blir lagt ut på udir sine sider i nærmeste framtid?Skal ikke juske... skal renskrive fasiten av del2 å ha den med.... da er jeg sikret minst 4... x) Ingen som vet om eksamenen før de deler den ut på onsdag kl. 09. Lenke til kommentar
Rocky093 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) ikke engang på forberedelsesdagen :O ? føler meg screwed.... får vi ikke noe øvelsesark på forb. dag? å hvis det er en fagkode på det feks. 0110MAT kan vi jo bare søke opp oppgaven som har den koden...? det gjorde jeg forrige tentamen... Endret 8. mai 2009 av Rocky093 Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 ikke engang på forberedelsesdagen :O ? føler meg screwed.... Da kunne du jo bare sitti hjemme fått foreldra dine eller venner til å hjelpe deg og ta den med på skolen igjen å være garantert 6er -.- Lenke til kommentar
Rocky093 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 ikke engang på forberedelsesdagen :O ? føler meg screwed.... Da kunne du jo bare sitti hjemme fått foreldra dine eller venner til å hjelpe deg og ta den med på skolen igjen å være garantert 6er -.- å hvordan det? det jeg mente var å renskrive fasiten av del 2... fullt lovlig hvis jeg finner ut koden tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå