Balli Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 egg, eddik, øl, saft, sukker og gammel melk i mixmaster burde da funke ? klissete, luktende og ekkelt på engang Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 ca samme blanding som badekaret til pelle burdte funke über. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 haha ja men blir det ikke vanskelig med pirajaer osv i et vanngevær ? Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 vi fylte med maling, det funka ikkje så veldig bra. stemmer for eddik eller mensen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nitroglyserin hadde vært noe... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, hadde blitt rimelig forbanna og kvalm om jeg hadde funnet ut om noen hadde spruta mensen på meg. Eddik funker forresten veldig bra. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er jo fullt mulig å blande ut ganske mye her. Mensen også, slik at det blir skytbart. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, hadde blitt rimelig forbanna og kvalm om jeg hadde funnet ut om noen hadde spruta mensen på meg. Eddik funker forresten veldig bra. Tror jeg hadde blitt mer forbanna om noen sprengte av meg armen med et vanngevær! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skal ikke blande mye melk i for å sørge for at russeklærne blir rimelig sur lukt på etter noen timer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Anbefaler vann, finnes folk som blir lyn forbanna om de får slikt på seg. ^^ Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bare jeg som innser hvor farlig eddik er å få i øynene? Ta bare noe basic som klissete brus eller noe i vanngeværene, enklere å være kreativ med vannballonger. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vann. Og sprut kun på medruss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vann.Og sprut kun på medruss. Enig, litt dumt hvis noen får ødelagt bunaden sin pga noe kliss russen spruta på dem. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vann.Og sprut kun på medruss. Og de som åpenbart er med på leken. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ha øl, saft eller brus i gæverene, funker fett. Når det kommer til grisete ting som tiss osv, så ville jeg i alle fall gått helt amok vist noen hadde sprutet det på meg, å de ville ikke gått helskinnet ifra det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fyll på billig europris cola og eddik sammen, god knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå