Robols Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Svineinfluensa, kreft og litt eddik. Namnam Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Aids. Ninjakos - russen man ikke skal kødde med. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er akkurat det man skal skjønner du vel. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bare husk at endel ting ikke er veldig gøy å få i hår eller øyer... morsomt for dere, helvete for andre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Eddik er hittil det beste forslaget om du spør meg Second that. Noe billig øl? Russen lukter øl fra før. Er russ selv og jeg skal prøve eddik Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) eddik. (sånn "eplsesyrem gerie") det stinker ganske kraftig^^ ellers har man brus, saft, sprit, matolje etc. etc. mye bra, men det er en fordel at det ikke er for tungtflytende. ellers er det bare å finne en "lett" veske som er klissete/sleip/lukter og i det heletatt er meget plagsom å bli dekket i ' edit: ja, eddik er uten tvil gode greier. merk dere at enkelste typer lukter mye sterkere enn andre. det er disse man velger Endret 7. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det må jo først og fremst være noe som ikke kan skade folk. Og da tenker jeg på ting som syrer, baser og vaskemidler, siden det kan skade øynene. Jeg hadde gått for noe som går an å vaske vekk, og samtidig gir ubehag, slik som saft, brus, eller noe annet klissete. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det må jo først og fremst være noe som ikke kan skade folk. Og da tenker jeg på ting som syrer, baser og vaskemidler, siden det kan skade øynene. Jeg hadde gått for noe som går an å vaske vekk, og samtidig gir ubehag, slik som saft, brus, eller noe annet klissete. eddik. skal litt til for å ta sikkelig skade av det.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Som sagt før, eddik eller vann med en del sukker. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bensin. Så knipser dere fyrstikk på dem etterpå. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bensin. Så knipser dere fyrstikk på dem etterpå. HAHAHAHA!!! Nei. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gammel melk blandet med rekelake? Rekelake er det beste forslaget! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hvor får man nok rekelake til å fylle et vanngevær? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er bare å kjøpe mange store bokser med reker og helle ut laken. Kan jo bare vanne det ut litt, er sikkert like jævlig det. Eller! Kjøp fryste reker og la de ligge og kose seg i litt vann en god stund. =D Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 må nødvendigvis ikke være reke. alt at sjømat vil avgi en fryktelig lukt om det ligger i en vann lenge nok. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Sånn first-price reker på boks (viss det finnes). ?? Pleier og være billig. Eller så kan jo gammel eller varm melk funke. Koster vel 10-11 kroner kartongen? Endret 8. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det må jo først og fremst være noe som ikke kan skade folk. Og da tenker jeg på ting som syrer, baser og vaskemidler, siden det kan skade øynene. Jeg hadde gått for noe som går an å vaske vekk, og samtidig gir ubehag, slik som saft, brus, eller noe annet klissete. eddik. skal litt til for å ta sikkelig skade av det.. Husk på at det er gummipakninger i vanngeværene deres. Vet ikke hvor godt disse takler syrer som f.eks eddiksyre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Vanngeværet fyller dere med melk dere setter ut av skapet i dag. Den bør lagres varmt et par tre dager før bruk.. Edit: Kanskje ikke dumt å kakke et par egg man har i samme "bøtte". Endret 8. mai 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå