missilecatcher Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er litt svak for Elwynn Forest, har gode minner derfra fra første gangen jeg begynte med min warrior for tre år siden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 akkurat nå må det være Icecrown, men da jeg levlet protpaladinen min er det uten tvil western plaguelands som er det beste kan fremdeles huske hvordan jeg samlet sammen 8-9 mobs og AoEet dem ned mens folk rundt spurte om inv til group eller lo for jeg kom til å dø Tanaris var også fantastisk. hva med en poll? Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Plaguelands, definitivt! Og twin peaks i Feralas kjempekoselig på toppen der. Mange andre steder jeg liker også, men får prøve å holde posten litt kort Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hadde mye morro i Duskwood, spennende og creepy sted. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Duskwood, Un Goro Crater og Searing Gorge! I WoW-betaen husker jeg at jeg ble helt fascinert av Darkshore. Det virket så stort! Og lenger sør visste jeg at Ashenvale lå, enda større. Det var noob-gutten sin det. :< Savner den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå