Naive Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sitter og tenker på hvor utrolig mange forskjellige steder man kan ende opp i Azeroth, og begynte å lure litt på hvilke steder som er folks favoritter. Bilder er alltid kos. Selv er jeg forbannet glad i Thunderfall. Er bare så fint der. (Mulig denne tråden er laget før, if so, my fault.) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Synes fortsatt at Thunderbluff er den peneste og mest gjennomførte plassen i WoW. Steminga som er der oppe, med alle Taurens, beskyttet fra alt annet, er helt fantastisk =) Synd at Orgrimmar ble den "store hovedstaden" der alle samles... =( Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hm begynner å bli noen år siden jeg spilte mer enn noen timer i uka/måneden. De fleste stedene jeg husker best er derfor fra den gode gamle verdenen før Exp-pakkene. Flotteste område sånn rent designmessig og atmosfæremessig: Eastern og Western Plaguelands samt område utenfor Undercity (hva nå det heter igjen) Når det gjelder gamle raid instances var Blackwing Lair favoritten. Lenke til kommentar
Naive Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Kom på at jeg kanskje fikk slenge med et bilde av Thunderfall også, når jeg ytrer så varme ord: Ellers er Nagrand utrolig fint. Er bare noe peaceful og bra med det stedet. Flytende øyer med trær på, hårete neshorn. Alt man kan kreve av et fint sted Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Må si jeg liker de som jeg føler er skikkelig episke... Tanaris, Desolace, til en viss grad Silithus, Searing Gorge <3... Mange gode minner fra disse stedene. Husker første gang jeg gikk inn i Desolace tidlig i 2006, og hørte på musikken i Desolace... Fikk bare lyst til å finne ut absolutt alt i sonen og gjøre alt som var mulig... Syk epic feeling. I tillegg er jo selvfølgelig Searing Gorge nevnt... Mange gode quester, mange gode minner fra tidlige BRD og UBRS/LBRS runs. I tillegg er det mange gode quester der og mange allys å drepe Minner <3 Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er et sted i STV som jeg bare digger, er ganske bortgjemt, innimellom en foss. Skal se om jeg kan skaffe noen bilder. Eller så er jo de flytende øyene i Nagrand også ganske stilige da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Winterspring. Syns alltid det var så kjekt å løpe gjennom tunnelen og komme ut til fin musikk og et rolig, snødekt landskap. Lite folk var det også, og det er jo alltid bra. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Synes fortsatt at Thunderbluff er den peneste og mest gjennomførte plassen i WoW. Steminga som er der oppe, med alle Taurens, beskyttet fra alt annet, er helt fantastisk =) Synd at Orgrimmar ble den "store hovedstaden" der alle samles... =( Dette + hva Psilocybe sier. Mine favoritter, Nagrand er kos, men ikke sammenlignet med Thunderbluff og Winterspring. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er ikke mange områder i gamle WoW som bringer så mye "episk" til meg men områder som f.eks Tanaris og Plaguelands liker jeg som område (ikke å levle i) fordi jeg synes det er en av de få områdene som faktisk holder seg oppriktig til loren på en "oppfølgende" måte fra Warcraft 3 og Frozen Throne. Ellers, Mulgore er en fin sone. Husker fremdeles da jeg på min tauren Warrior vandret over slettene og gjennom tåken reiste det seg en serie med høye platå. Og solen klarte akkurat å slippe gjennom et svakt lys der jeg sto og for første gang så byen badet i gyllent lys; Thunderbluff Barrens er og en slike "hate" sone som jeg merksnodig nok har en forkjærlighet for. Husker da spesielt musikken og vær gang jeg hører den tenker jeg tilbake til gamle tider. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Winterspring og Feralas. Stv kunne kommet på lista, men all gankingen gjør dette til en zone jeg prøver å unngå under levling. Endret 6. mai 2009 av beerlover Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Liker veldig godt Westfall av en eller annen grunn. Sikkert mye minne-relatert ute og går, men det er en sone jeg trives innmari godt i. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Likte selv Nagrand og Howling Fjord veldig godt Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ratchet. Vet ikke helt hvorfor men er en sånn litt bortgjemt rolig plass en ikke besøker så alt for ofte. Endret 8. mai 2009 av janan71 Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) #1 Nagrand (Masse world PvP, gode muligheter for å tjene gull der og store grønne landskap... Mange dagers spilling i denne sonen) Sholazar Basin (litt for mange trær, men beste plassen i northrend) Silithus (Her var det mye world PvP på lvl60) Ironforge Gates (duels) Steder som gjorde intrykk når jeg lvl'et opp fra 1-60: -Stranglethorn Vale -The Shimmering Flats -Tanaris -Thousand Needles Endret 8. mai 2009 av Xiffic Lenke til kommentar
Chados Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror Tarren Mill er ommrådet som jeg har best minner om. Store episke fighter mellom horde og allys som kunne vare i alt fra et par timer til et døgn nesten. I TBC så er Nagrand det beste ommrådet, pent å se på, artige og varierte quest. Masse forskjellige beast, elementals og humaniods. Stort pluss er også muligheten for pvp midt i ommrådet. Rett og slett en nytelse. WOTLK så er Grizzly Hills en plass jeg grisetrives i, mye likt Nagrand i både quest, mobs og følelsen jeg fikk først gang jeg red inn der. Tror jeg drepte hver eneste mob 3 gang før jeg dro videre til neste plass, kun for at jeg trives så godt der. Storkoser meg med min nr.3 alt der nå Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ashenvale, by a long shot. Andre plass går vel til STV eller Storm Peaks. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har alltid likt Feralas veldig godt. Spesielt rett før det går over til Desolace. Det bare er så frodig å fint der. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er overrasket at ingen syns sholazar basins : rivers heart er det beste i spillet jeg har virkelig aldri følt en sånn følelse da jeg hoppa fra min mount og fallt neid vannet og svømmte inntil byen jeg ikke ante ventett meg .. Perfect ! Fant ikke noen spesiellt gode bilder .. men jeg regner med at di fleste her på forumet vet hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har alltid likt Feralas veldig godt. Spesielt rett før det går over til Desolace. Det bare er så frodig å fint der. ja, fint å være oppe de to tvilling fjella. kan prate med en nelf der så sender han\hu deg opp på en av dem, så kan du kjøpe sånn slow fall ting etterpå oppe der og hoppe ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå