HadHa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Da jeg innstalerte windows vista, tenkte jeg det var greit å dele disken i to, en med spill, programmer, og lignende og en til musikk, film og slike ting. Nå har den ene delen forsvunnet(?) Jeg finner ikke d: på min datamaskin, slik som c: Jeg mener på at jeg har ting som er innstalert på den, som er programmer jeg bruker, men jeg kan altså ikke finne den, komme inn på den på noen måte. (Dette kan være noe jeg inbiller meg, det er mulig at jeg ikke fikk innstalert noe på den delen enda) Hva gjør jeg? Hvordan kan jeg feilsøke og sjekke dette? Dreier seg om en bærbar. Endret 6. mai 2009 av HadHa Lenke til kommentar
Tweakr Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 gå på startmenyen, høyreklikk på datamaskin. velg behandle. så velger du lagringsenheter, så snapin tool. der får du oversikt over hva som er av lagring på maskinen. dersom det står "ikke allokert" på en disk, så er den ikke formatert enda. da er det bare å kjøre hurtigformatering på den ved å høyreklikke, så er det i boks. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Takk, dette hjalp =) [LØST] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå