Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[LØST]Finne rikke drivere til Nettverkskort... fungerte på forige instalasjon av xp

Anbefalte innlegg

Jeg har dette kortet, Sunsway/ST Lab PCIe Gigabit Adapter. Det fungerte tidligere. Men så instalerte jeg XP på nytt og nå fungerer det ikke. XP finner kortet. Den viser det som en ethernet controller under other devices i device manageren. Jeg prøver og installere drivere til kortet, men den finner ingen. På forige instalasjon av xp så fant den drivere automatisk. Jeg har også prøvd og laste ned drivere fra hjemme siden til kortet (trykk grønn pil til driver dl kommer), men det fungerer heller ikke. Den finner fortsatt ingen drivere. Videre har jeg også prøvd og ta ut kortet, starte opp, skru av og sette inn kortet, for så å starte opp. Men ingen ting fungerer.

Hva har skjedd? Hvorfor fungerer det ikke lenger? Noen ide om hva jeg kan gjøre?

EDIT:

Skaffa ett eksternt program som automatisk scanner for hardware uten eller med utdaterte drivere og hvor man kan instalere driverene fra programmet. Nå fungerer kortet.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...