Spartan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ihvertfall hvis vi skal tror den vi leser her: http://forums.dpreview.com/forums/readflat...thread=31768785 Identitetsmerke uten nr., merke ser ut som det er slitt i kanten og ingen internasjonal garanti. Alt dette fordi de driver med parallell/piratimport for å tjene mer penger på kameraer ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Pixmania fungerer bra en gang i blant når det kommer til levering. Men er det noe tull med levering, reklamasjon, garanti eller returrett, tror jeg fortsatt jeg har til gode å høre om gode erfaringer. Det er kanskje en hundrelapp eller to rimeligere enn rimeligste norske forhandler, men jeg synes det er verdt prisdifferansen å slippe å handle hos en såpass useriøs aktør. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Pixmania eies av DSG international som igjen eier Elkjøp og Lefdal her på berget. Ser man på denne siden hevder de at "Billigs nettbutikk" merket til HW.no betyr at de er en trygg webbutikk å handle fra. De bryter også norsk lov så lenge de henvender seg til norske forbrukere og på norsk. De tilbyr kun opp til 12 månders garanti og ingen angrerett. Med andre ord, styr unna denne skuta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå