IntelAmdAti Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 når jeg tar på cheating death og joiner internett games hopper pcen ut i windows, jeg cheater ikke . hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 feil versjon av cheating death kanskje? Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har hatt samme problem. Det som virka for meg var og slette C-D og legge inn en gammel versjon! Det skal virke virker ikke det ville jeg ikke spillet på den serveren Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Om du bruker CD på servere som ikke krever CD så hopper man tilbake til windows. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Om du bruker CD på servere som ikke krever CD så hopper man tilbake til windows. riktig. ikke så mange servere som trenger det. ikke sett den på før du joiner. du får beskjed etter at du har joina om du trenger det. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Unnskyld at jeg virker litt lam her, men hva er Cheating Death og hva brukes det til? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Unnskyld at jeg virker litt lam her, men hva er Cheating Death og hva brukes det til? Program for å forhindre juksing i Half-Life-baserte spill som CS og NS. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Om du bruker CD på servere som ikke krever CD så hopper man tilbake til windows. Jeg gjør det hele tiden, det funker fint her.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Om du bruker CD på servere som ikke krever CD så hopper man tilbake til windows. Jeg gjør det hele tiden, det funker fint her.... Hmmkey.. er visst ganske forskjellig fra pc til pc... evt. fra mod til mod :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå