torttib Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er det noen som har mulighet til å skaffe eksempeloppgave 1 til Fysikk 2 fra utdanningsdirektoratet (udir.no)? Det ville vært til utrolig stor hjelp. Jeg kan betale for den, om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om du tar kontakt med læreren din så skaffer han nok. Der skal være utsendt 2 eksempeloppgaver tilpasset den nye reformen fra udri. De ligger på passordbeskyttede sider, men jeg regner med læreren din har tilgang. Vi har i alle fal fått disse oppkopiert Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Eksempeloppgaven har jeg dessverre ikke, men har samlet så mange eksamensoppgaver som mulig fra 3FY (mange av oppgavene er svært aktuelle også for den nye reformen) her. Håper det kan være til hjelp! Lenke til kommentar
torttib Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har den. Del 1 og 2. Har du mulighet til å sende den? Og tusen takk til fredriksen og dept, spesielt stort hjelp fra fredriksen Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 REA3005_Fysikk_2_del_1_eksempel_H08_BM.pdf REA3005_Fysikk_2_del_2_eksempel_H08_BM.pdf Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Tusen takk KolonP, har brukt litt tid på å lete etter disse nå, men som alltid er diskusjon.no plassen Edit: Men denne tentamenen er kansje fra gamle læreplanen? Er sikkert likheter i oppgavetypen uansett... Endret 7. mai 2009 av MrPancake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå