ignoreme Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Vel føler jeg sliter litt, dama, eller samboeren min nå da har vært sammen i ett år, på toppen av dette flytter vi nå sammen. Dette fører jo til att man må feire litt. Men hvordan? Hva skal jeg kjøpe? hva skal jeg gjøre? Ho kommer til å få nøklene til huset av meg, da det ikke er helt bestemt enda, selv om ho bor her alt. Regner med att det faller godt i smak:) Problemet er att vi flytter til en ny by, vi kjenner altså ingen her enda. Så det å ta ho med ut sammen med venner går dermed dårlig. Derfor tenkte jeg å stille opp med frokost på senga (en liten gave også? men hva?), til middag blir det nok indrefilet med gratinerte poteter og en god saus (her favorite)(en fin gave her tenkte jeg, men hva?). På kvelden tenkte jeg å få opp litt lys å div på soverommet vårt, litt god musikk og bra stemming. Tenkte jeg skulle gi henne nøklene til huset her, hva som kommer etterpå får fantasien ta seg av. Men, ja det er ett men, siden vi driver å flytter så har jeg ikke alt for mye penger å bruke, ho er veldig kresen når det gjelder smykker (det eneste ho har er ett ho stjal fra meg der navnet mitt står). Jeg tenkte kanskje litt på klær, men det er så standard. So, I need help! Hva skal jeg gi henne? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Siden hun er en kresen kvinne, ville vel kanskje i hennes beste forstand, å kjøpe et gavekort til henne. Der hvor hun selv kan velge seg ut et produkt. Da slipper iallefall du å være usikker på om hun likte det eller ei! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Kjøp noe til den nye leiligheten deres, en perfekt gave. Helst noe hun har lyst på. Ikke en PS3 du kommer til å bruke mesteparten av tiden selv! Eventuelt et fotoalbum hvor halve albumet er fyllt opp med bilder før dere flyttet sammen, så kan neste halvdel bli fyllt opp med bilder etter at dere har flyttet sammen! EDIT: Nå er ikke alle som meg, men i mine øyne er et gavekort en kjip gave, så lenge det ikke er gavekort til massage o.l. eller et spessielt tilfelle. Det er ganske så upersonlig å gi en lapp hvor det står "Kjøp hva du vil for kr X på butikk Y." Det er imo helt det samme som å gi penger, bare at nå er det begrenset til en butikk. Endret 6. mai 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg fikk en Nintendo DS Lite av min kjære, og det ble jeg VELDIG glad for. Så folk er forskjellige, det finnes jenter som faktisk ønsker seg det. Men jeg synes et fotoalbum høres flott ut, eller kanskje en natt på hotell eller noe annet i den duren. Kanskje gavekort på reise eller deler av en reise, som skal gå til f. eks kjærlighetsweekend et eller annet sted (som dere da kan fortsette å spare til sammen). Endret 6. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nytt dyrt sengtøy, roseblader på sengen, sjampanje, jordbær og full rulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå