giuse Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Er det ingen som vet hvorfor min windows utforsker henger seg når jeg "enkelt-trykker" på en stor fil....? Lenke til kommentar
house Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 generelt treg PC ? Defrag den ellerno _________________ signaturen min blei for RAM for kilogram sjekk som det rima [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-01-22 09:52 ] Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Er det tilfeldigvis en divx? Da er det explorer som accesser fila og skal finne ut alle mulig spissfindigheter den kan displaye i den ramma på sia... eller om du har details på... og i bånn... Og om da fila ligger i mange fragmenter og den skal finne ut hvor lang den er, hvilket format den er i, hvilke dimensjoner +++ Test å defragmentere disken og ta å fjern en masse "options" på details menyen... (høyreklikk og hukk av det du ikke trenger...) Explorer har litt for høy prioritet enkli :smile: Explorer knaber alt av systemressursert til den er ferdig med det den skal... og om det er å analysere fila no sånt til de grader så... kan det ta litt tid... og maskina... "fryser" : Lenke til kommentar
giuse Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 10:33, Pion_ skrev:Er det tilfeldigvis en divx?Da er det explorer som accesser fila og skal finne ut alle mulig spissfindigheter den kan displaye i den ramma på sia... eller om du har details på... og i bånn...Og om da fila ligger i mange fragmenter og den skal finne ut hvor lang den er, hvilket format den er i, hvilke dimensjoner +++Test å defragmentere disken og ta å fjern en masse "options" på details menyen... (høyreklikk og hukk av det du ikke trenger...)Explorer har litt for høy prioritet enkli :smile: Explorer knaber alt av systemressursert til den er ferdig med det den skal... og om det er å analysere fila no sånt til de grader så... kan det ta litt tid... og maskina... "fryser" : Det er alle video-filer det gjelder, i alle fall de som er store. Ja, jeg tror det er den ramma på sida som gjør at explorer henger seg. Men jeg får ikke til det med å fjerne "options" på details-greia di. Kan du forklare litt nærmere? Har prøvd å defragmentere, men det hjalp fortsatt ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå