kjellMB Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tjo hei! 1. Er det noen som vet hvor lang vei det er fra å være automasjonsingeniør til å kunne gå opp til fagprøven som elektriker eller automatiker? Jeg har kun Økonomiske og adm. fag fra VGS. Det er selvsagt praksis jeg trenger mest av... Finnes det gode ordninger for meg? Jeg jobber for tiden som aut.ingeniør, og må gjøre eventuell praksis ved siden av. Kan fort bli travelt.. 2. Hvis man har fagbrev som automatiker, trenger man mye mer praksis/teori for å ta fagbrev som elektriker? Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tjo hei! 1. Er det noen som vet hvor lang vei det er fra å være automasjonsingeniør til å kunne gå opp til fagprøven som elektriker eller automatiker? Jeg har kun Økonomiske og adm. fag fra VGS. Det er selvsagt praksis jeg trenger mest av... Finnes det gode ordninger for meg? Jeg jobber for tiden som aut.ingeniør, og må gjøre eventuell praksis ved siden av. Kan fort bli travelt.. 2. Hvis man har fagbrev som automatiker, trenger man mye mer praksis/teori for å ta fagbrev som elektriker? Hvis du har fagbrev som automatiker må du ta deg et elektro kurs sikkert vg3 der må du bestå eksamen. Pluss at du må gå i lære og avslutte med en fagprøve. Sjekk denne linken www.ofel.no/site/maler/x/?case_vis=artikkel&HmenyID=9&artikkelid=18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå