Jakma Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Halo alle sammen på forumet. Jeg og kompisen min(Ballestikk) skal nå ha en musikkopg. Vi går i 9. trinn og trenger litt hjelp. Opgave: Det er ganske komplisert musikkopgave forklaring, men kort fortalt så er opgaven slik: - Synge to sanger - Fortelle litt om TONO og deres arbeidsopgaver - Fortelle om hvordan bosted, kultur og meninger kan komme fram gjennom musikk. - Alt dette bør være bundet sammen på en god måte. Det vi tenkte: - Vi har ikke så god sangstemme, så vi satser på litt rap. Mest sannsynlig Gatas Parlament fordi de har sterke meninger, og mange av kravene over blir lett oppfylt hvis vi forteller litt om dem. De vi trener hjelp til: - Gode forslag til å lage en frammføring. - Få noen "funny facts"/dirt/info om TONO - Vi trenger sangtekster til rappene til GP.(VIKTIG) Vi har googlet, men fant ikke.... PS: Nok en gang må jeg si at vi trenger sangtekstene til rappene til gatasP. Kan noen finne det? Vi vil ha tekstene til itsjnå, til ungdommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå