Zaftig Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Er det noen der ute som kan noen syke eller helt dumme ord\setninger på andre språk? dette er noen ord jeg kan Piscka-betyr noe sånt som jævel eller faen ta deg på russisk La Dracu-Faen på Rumensk Hålli-Helvete på finsk(uttalelsen iallefall) kan bare banneord egentlig da men men. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Svensk er fullt av syke/dumme ord: igelkott - pinnsvin vãnsterprassel - utroskap lãderlapp - flaggermus (Läderlappen - Batman) Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Svensk er fullt av syke/dumme ord: igelkott - pinnsvin vãnsterprassel - utroskap lãderlapp - flaggermus (Läderlappen - Batman) Ynkrygg=pyse Klantskalle=surrehue Pjexor=støvler Limpa=brød Abonnerad=sted i Sverige som alle leide busser går til Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Svensk er fullt av syke/dumme ord: igelkott - pinnsvin vãnsterprassel - utroskap lãderlapp - flaggermus (Läderlappen - Batman) Ynkrygg=pyse Klantskalle=surrehue Pjexor=støvler Limpa=brød Abonnerad=sted i Sverige som alle leide busser går til Bæsj= slang for Øl Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Fikk med meg at "Perkele" er "faen" på finsk Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 fransk: la fìta blø (uttale) betyr himmelen er blå. tror det er fransk men er ikke sikker Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Superknüller=Kjempetilbud (på tysk) Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 fransk:la fìta blø (uttale) betyr himmelen er blå. tror det er fransk men er ikke sikker Eg har au høyrd den der, men det er berre bullshit, trur eg... Det franske ordet for himmel er: Le ciel Så egentlig blir det jo Le ciel bleu (uttales blø, ja) Eg har aldri sett noe anna ord for "himmel" på fransk som starter med f. Lenke til kommentar
Faenskap Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Dute in pizda matî [dåte inn pisda mati](er ikke helt sikker på hvordan det skrives) = Kryp tilbake til fitta til mora di. Rumensk Suşh pula [sosh pola] = Sug kuk. Også rumensk Poddy = Fitte. Urdu. Litt morsomt med tanke på at vi har iPod =D Unnskyld, kan bare stygge ting Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Spansk for hore: puta Ikke rør puta mi Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 malingrulle på finsk = runko Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Bøsse = Homo På dansk. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Er det noen der ute som kan noen syke eller helt dumme ord\setninger på andre språk? dette er noen ord jeg kan Piscka-betyr noe sånt som jævel eller faen ta deg på russisk La Dracu-Faen på Rumensk Hålli-Helvete på finsk(uttalelsen iallefall) kan bare banneord egentlig da men men. Picka betyr ''Fitte'' på Bosnisk, Kroatisk og Polsk Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Metroen har kuk i computeren http://www.berlingske.dk/article/20031012/...havn/110120451/ Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Bæsj= slang for Øl Skrives bärs Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bush på armensk, som betyr idiot. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bæsj= slang for Øl Sikkert noe á la "bæs" som er norsk hjemmebrygga øl Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bush på armensk, som betyr idiot. Jeg synes ikke bush er et spesielt sprøtt ord. Det er helt vanlig i engelskspråklige land, riktignok med en annen betydning. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Bush på armensk, som betyr idiot. Jeg synes ikke bush er et spesielt sprøtt ord. Det er helt vanlig i engelskspråklige land, riktignok med en annen betydning. Hvis vi da tenker på en person så blir det mer artig.... Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Joda, det er utvilsomt dekkende for denne bestemte personen, men ordet i seg selv synes jeg ikke kvalifiserer til betegnelsen sprø selv om personen som heter det, kanskje gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå