jhmos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Skal sette sammen ett billig system og trenger tips om ett hk som har "alt" til en billig penge! Trenger ikke fancy ting dvs raid, firewire osv.. Helst intel dvs 478 Maks 1000 spenn Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Intel er nok ikke min sterke side, men jeg kan annbefale deg et AMD kort. Er du villig til å gå opp i 1087,- får du Abit NF-M basert på nforce2 som er det beste chippsettet til AMD. Det kortet er forresten testet her på hw.no. Lenke til kommentar
jhmos Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Intel er nok ikke min sterke side, men jeg kan annbefale deg et AMD kort. Er du villig til å gå opp i 1087,- får du Abit NF-M basert på nforce2 som er det beste chippsettet til AMD. Det kortet er forresten testet her på hw.no. Så bra ut det, men vil sjekke litt mer angående intel Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Så lenge det er snakk om Pentium 4, så er det ikke rare greiene hva innebygd skjermkort angår. Det måtte i så fall bli et hovedkort basert på Intel's 845G/E brikkesett. F.eks dette Men det blir sikkert andre saker når ATI, med tid og stunder, kommer med sitt brikkesett til Pentium 4. Lenke til kommentar
jhmos Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Så lenge det er snakk om Pentium 4, så er det ikke rare greiene hva innebygd skjermkort angår. Det måtte i så fall bli et hovedkort basert på Intel's 845G/E brikkesett. F.eks dette Men det blir sikkert andre saker når ATI, med tid og stunder, kommer med sitt brikkesett til Pentium 4. Så ytelsen er dårligere på intel baserte integrerte hk? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Så ytelsen er dårligere på intel baserte integrerte hk? Hvilken ytelse? 8) Vil våge å påstå at dersom du skal spille noelunde nye spill, så kan du bare glemme hovedkort med innebygd skjermkort basert på Intel platformen. Men det fungerer utmerket om en bare skal surfe, legge kabal og skrive noen brev m.m. Men som sagt, ATI er på gang med et nytt brikkesett til Pentium 4 hvor det innebygde skjermkortet skal basere seg på Radeon 9200 kjernen. Har du tålmodighet, så er det bare å vente :wink: . Lenke til kommentar
jhmos Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Så ytelsen er dårligere på intel baserte integrerte hk? Hvilken ytelse? 8) Tenkte på skjermkort delen!! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Tenkte på skjermkort delen!! Var det innebygde skjermkortet jeg hadde i tanken da jeg skrev: "Hvilken ytelse?". Uansett, nå er det natta for denne karen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå