Strjona Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei! Jeg skal ha årsprøve i Elenergi i morgen. Dette er den viktigste prøva i år, etter elektro eksamen. Ttrenger litt hjelp med å forbedre meg. Syns ikke læreboka er "flink" nok. Temaene for prøva er: *innstalasjon av utvendig varmekabel i oppkjørsel. * Jordfeilsøking. * Innstalasjonstegning av et kjøkken. Det vi kan bruke som hjelpemidler er: Elkoboka, NEK 400, Nexans varmehåndbok, formelsamling og montørhåndboka. Ingen som kan hjelpe meg med å finne feks et bra nettsted eller komme med generel info om hvordan jeg kan øve/forberede meg. Det hadde vært flott med hjelp fra dere! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oi lykke til Skal selv ha årsprøve i Automasjon i mårra Men dette kan jeg så det går så fint at. Men en fin måte og forberede deg på er og lese gjennom lærebøker og i montørhåndboka står det jo mye om jording hvertfall. Ellers så kan du jo søke på google etter emnene du skal ha om. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åssen gikk årsprøva for deg? Lenke til kommentar
Strjona Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Åssen gikk årsprøva for deg? Gikk vel helt greit tror jeg! Var noen rare spørsmål som lærern selv ikke skjønte. Vi brukte eksamens oppgava fra i fjord. Hva med din? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Var noen slurve feils oppgaver jeg fikk halv poengere på så det ble rett under seksern 5 altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå