SiR0 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Heisann Vi har nå brettet ut kategorimenyen i ventre kolonne. Dette burde gjøre den enklere å bruke for de som surfer fra mobil eller netbook. Takk for alle tilbakemeldinger og innspill på Uservoice og i tilbakemeldingsforumet. Vi håper den nye menyen faller i smak! Har du noen andre idéer til hva vi kan gjøre på forumet? http://diskusjon.uservoice.com/pages/general Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk. Det var akkurat slik jeg har etterlyst. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Neeeeeeeeeeeeeei! Det var bedre før!!! Tulla. Den er strålende nå. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nice, nice, nice... Really nice! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dakkars reklamen, nå ble den dytta nedover... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk! Menyen ble MYE bedre! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Neeeei jeg vil se reklameboksen... ... not EDIT: ok, jeg ser den når jeg scroller nedover, puuuh Endret 6. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Neeeei jeg vil se reklameboksen... ... not EDIT: ok, jeg ser den når jeg scroller nedover, puuuh Reklameboks? Her er ingen reklameboks! Faktisk så begår reklameboksene selvmord i tusenvis rett utenfor forumets dører! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Here you go...lalala Den er deilig å se på. Og ignorere da Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk! Den utbrettbare menyen var noe herk på en liten netbook. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Synes den lukkede menyen var et irritasjonsmoment selv på 1920x1200. Nå er den helt klart bedre, slik før. Endret 7. mai 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå