Jakoozie Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nytt Red Orchestra skal skildre slaget om Stalingrad sett med tyske øyne. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noe slikt har jeg ønsket meg lenge, håper det kommer til Xbox360 eller PS3 ettersom jeg ikke har noen gamingPC. På tide at man får prøve seg på 'den andre siden'. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har jeg rett dersom jeg forstår det slik at det blir en skikkelig kampanje? For i så fall er det knaus. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Endelig Skjønner ikke hvorfor det egentlig ikke har kommet en kampanje om tyskernes side før. De tyske soldatene var jo like mye mennesker som de amerikanse og britiske. De fleste var soldat på grunn av verneplikt og mangel på jobb. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg går i tredje klasse på videregående og har for tiden om 2. verdenskrig. Det gjennomgående budskapet gjennom historietimene har vært at seierherrene skriver historien. Av den grunn har vi vært veldig kildekritiske, da det nærmest er en naturlov at alle offisielle kilder er partiske til fordel for de allierte. Derfor er det veldig fint å se at tiden begynner å bli moden (også utenfor skolen, som har vært der noen år) for å se begge sider av 2. vk. Når det er sagt, har det vist seg at de fleste av Hitlers øverste militære strateger (som hadde flere titalls år krigskole bak seg, og stod for Tysklands overlegenhet de første årene) sterkt anbefalte Hitler om å trekke soldatene ut av Sovjet. Samme kveld ble de typisk skutt. De så blant annet sammenhengen med Napoleons idioti. Det de to gjorde var helt likt, med unntak av årstallet. De tyske soldatene ble faktisk sendt ut på sensommeren uten vinteruniformer eller i nærheten av nok mat. Så som tidligere nevnt var de tyske soldatene mennesker de også, og det var Hitlers dumhet som gjorde at så mange strøk med. Jeg har store forhåpninger til spillet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 2. verdenskrig som spilltema er jo mer utvannet enn spriten i spritskapet vårt, men endelig får vi ihvertfall "oppleve" det i en litt annen vinkel. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 2. verdenskrig som spilltema er jo mer utvannet enn spriten i spritskapet vårt, men endelig får vi ihvertfall "oppleve" det i en litt annen vinkel. Så flaks at jeg har en flask 80% da Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Yes, dette har eg venta lenga på... Det at spelet har 2. verdenskrig som tema bryr eg meg ikkje om. For det første foregår spelet på austfronten. For det andre er einaren eit knakande bra spel og så lenge toaren klarar å halde seg i same spor og ikkje bli "casual" drit eg i kor det foregår Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gleder meg sykt til dette spillet. Her er gameplay demonstrasjon fra GC: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette skal nok kjøpes. Blir ganske trett av å spille den typiske Amerikanske soldaten og all moral som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg