Pysj Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Selskapet kom best ut i ny undersøkelse. Les mer Lenke til kommentar
r_uben Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette er jeg helt uenig i! Jeg ringte ventelo for så å sitte 30 min i kø til batteriet på mobilen min døde. Etter jeg fikk satt i laderen satte jeg enda 15 min i kø for å få vite at avdelingen jeg måtte kontakte hadde stengt for 5 minutter siden. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvordan gikk det med de andre da? Lenke til kommentar
Saiadin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ser svart når jeg hører om Ventelo. De har ikke peiling på noe i det kundesenteret, da det de sier ved flere anledninger har vist seg å være løyn. Nå har ikke jeg mobil fra Ventelo, men er midlertidig bredbåndskunde der (til bindingstiden er over). De skrøyt av at de hadde bygget ut adsl2 i mitt område, så jeg bestilte. Linjen var oppe og gikk, men det var ikke adsl2. Jeg ringer og spør, de svarer at det skal de fikse, for de kunne se at det var bygd ut, og jeg skulle få 14mbit på grunn av avstanden til sentralen. Får 2 dager senere en tekstmelding om at det ikke er bygd ut allikevel. Påfølgende 2 mnd var linjen så ustabil av den datt ned hvert 5. minutt. Seriøst... Det skal da umulig kunne ta så lang tid å fikse en feil på sentralen? Ringer å maser, så "jobber de med saken". Nei, skifter tilbake til telenor snart. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette kom på meg som julekvelden kom på kjærringa. Eg har personlig opplevd mye merkelig med kundeservicen dems(fra en større bedrifts synspunkt) og har både kamerater og kollegaer som banner høyt når de hører navnet 'Ventelo'. Eg stiller meg veldig kritisk til resultatet undersøkelsen har gitt. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Amobil, det er da minst like interesant å vite hvordan det gikk med resten av selvskapene. Hvorfor er ikke dette med? Lenke til kommentar
r_uben Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Direkte hentet fra: http://www.aftenposten.no/pengenedine/article3052386.ece Rangering av ni bransjer - totalresultat Plassering Bransje Poeng 1 Bredbånd 77,3 2 Forsikring 75,8 3 TV Distr. 75,6 4 Sikkerhet 73,3 5 Transport/Reise 73,0 6 Mobil 72,5 7 Energi 71,9 8 Bank 67,4 9 Avis 67,2 Kilde: SeeYou Disse firmaene var best på kundeservice innen sin bransje Firma Bransje Tele2 Bredbånd If Forsikring RiksTV TV Distr. SectorAlarm Sikkerhet Stena Line Transport/Reise Ventelo Mobil Fjordkraft Energi Postbanken Bank Dagens Næringsliv Avis Kilde: SeeYou Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 He he, er det 1April ??? De kan virkelig ikke mene dette, Ventelo er så uduglige som det går ann å bli. Hadde bredbånd fra dem, mere ustabile linjer skal man lete lenge etter. De hører ikke på kunden og insisterer på at vi må ringe dem å sitte 30+min i kø. Prøvde gang på gang å forklare dem att modemet ikke holdt, og det var behov for et bedre kvalitets modem til kraftigere linjer, 3stk modem fikk jeg av samme type, alle feilet med att linjen detter ut. Gikk over til Tele2 og vips var problemet borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg