ninne3112 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ja jeg er ute etter en telefon med bra kamera.Bildene bør bli gode nok til å bestille og sette i feks album.Jeg har et speilrefleks fra før så ikke alltid det er med og med en liten sønn er det kjekt å ha muligheten for å ta bilder med mobilen. Jeg har nå se 850i men er ikke fornøyd.bildene blir veldig ofte enten nesten svarte eller så overeksponert at det ikke er brukenes til noe.ansikter blir ofte så lyse at det ser forferdelig ut.(har oppgradert mobilen men hjelper ikke) her er et eksempel bilde fra 850i(trykk for å få det større) Samboeren min har nokia n95 som tar mye bedre bilder,men de blir noe blasse/grå i fargene men heller det enn bilder man ikke kan bruke. så spm mitt er jo hvilken mobil jeg burde velge?prisen bør helst ikke være for høy,da økonomien ikke tillater det.tenkte å kjøpe tlf med binding. Lenke til kommentar
ninne3112 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 ingen som har noen tips til meg? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 ingen som har noen tips til meg? Joda, Sony Ericsson C905 er den rimeligste telefonen med 8megapixel kamera og den har skikkelig blitz(ikke LED lys). Jeg har telefonen selv og kan godt anbefale kameraet der, absolutt noe av det bedre.. Du finner testen her på Amobil.. Blir den for dyr er Nokia N82 det nest beste alternativet prismessig, flere tester har avgjort den som den beste 5megapixel kamera telefonen på markedet.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Samsung I850 har et meget bra kamera og vant kameratesten over SE905 og N96. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Samsung I850 har et meget bra kamera og vant kameratesten over SE905 og N96. Gjorde den det, hadde jeg ikke trodd.. Den er jo overlegen på videodelen ovenfor C905 da.. men vanlige bilder trodde jeg C905 kom ut best.. men men, spørs jo om den er verd 1793 kroner mer da, vist det er kun kamera som er i fokus og ikke de andre ekstra funksjonene.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Mobilkamera testen Hvis jeg var trådstarter hadde jeg gått for Samsungen hvis det er helheten som teller, men hadde derimot nok spart penger og gått for SE hvis det er kamera han legger mest fokus på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå