appelsinagurk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg trenger ett trådløst nettverkskort til min stasjonære pc som skal kobles mot en Linksys WRT54GL router. Har allerede en bærbar pc koblet trådløst opp, så er ute etter om noen har god erfaring med usb nettverkskort opp mot denne routeren og flere trådløse koblet opp mot den. Any comments? M Endret 6. mai 2009 av appelsinagurk Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg trenger ett trådløst nettverkskort til min stasjonære pc som skal kobles mot en Linksys WRT54GL router.Har allerede en bærbar pc koblet trådløst opp, så er ute etter om noen har god erfaring med usb nettverkskort opp mot denne routeren og flere trådløse koblet opp mot den. Any comments? M Jeg har et fra linksys jeg brukte mot denne ruteren før, bruker det ikke lenger, det er ditt hvis du vil ha det. Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 No offence, men liker å kjøpe slike ting nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå