Falkers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Sitter nå med Vista på D og Xp på C, tenkte eg skulle slette Vista siden eg ikke bruker den uansett og instalere/teste ut Windows 7 RC1 ved å legge den hvor Vista er på D. http://www.vista4beginners.com/How-to-Unin...l-Windows-Vista ^Har brukt VistaBootPro som vist i guide på link over til å fjerne Vista fra oppstart valg, når eg nå starter maskinen går den rett inn i Xp. Men så til hvor eg trenger hjelp: Når eg nå går inn og skal formatere D får eg bare beskjed om at format kan ikke gjennomførest fordi disken er i bruk! Hvordan kan eg nå formatere D?, kan ikke skjønne hvorfor D skal være i bruk, alt som ligger på D er jo bare Vista som ikke er i bruk. Håper noen kan hjelpe Endret 6. mai 2009 av Falkers Lenke til kommentar
x3m_pl4yer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ser ikke noen grunn for at du må bruke et program for å slette sekundær disken din. Høyreklikk på diskstasjon -> Formater D? Dette skal gjøres når du er i XP såklart. Du kan også prøve å sette inn en XP-cd og la den gå til du kommer til formaterings menyen, der kan du slette partisjonen du måtte ønske. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Bruker ikke et program for å slette D disken, bruker et program for å fjerne vista sin boot loader. Får ikke i Windows Xp formater D hvor Vista ligger fordi Windows Xp som ligger på C sier D disken er i bruk, hvordan komme rundt dette? Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Problem løst: høyre klikket på disk ikonet i My Computer mappa og valgte Format...da gikk det fint, D(vista) slettet nå Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Det var det jeg skrev Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå