KurtHakon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) jeg får ikke hjelp av johan ole til å ta læreren min vi får oppgavene neste time jeg får ikke hjelp av johan ole til å ta læreren min vi får oppgavene neste time legg de ut her da, tviler på at du får oppgavene men noen lærerna har laga. Men hadde vært hyggelig om du kunne lagt de ut her Vi får nok ikke oppgavene idag, men uansett så ville det ikke vært smart og legge de ut for da ville mest sannsynelig alle eksamens oppgavene bli trukket tilbake, og vi ville fått en annen eksamen istedenfor. Endret 7. mai 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
ElShaarawy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sitter her og har forbredningsdag før Norsk-eksamen. Noen som kan gi gode tips om hva som kan vente oss? Er middels god fornøyd etter å ha kommet opp i Norsk, bedre enn matte, men skulle heller ønsket meg engelsk. Lenke til kommentar
kukpan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg får ikke hjelp av johan ole til å ta læreren min vi får oppgavene neste time jeg får ikke hjelp av johan ole til å ta læreren min vi får oppgavene neste time legg de ut her da, tviler på at du får oppgavene men noen lærerna har laga. Men hadde vært hyggelig om du kunne lagt de ut her Vi får nok ikke oppgavene idag, men uansett så ville det ikke vært smart og legge de ut for da ville mest sannsynelig alle eksamens oppgavene bli trukket tilbake, og vi ville fått en annen eksamen istedenfor. jaja dt e nu sant;p Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg får ikke hjelp av johan ole til å ta læreren min vi får oppgavene neste time jeg får ikke hjelp av johan ole til å ta læreren min vi får oppgavene neste time legg de ut her da, tviler på at du får oppgavene men noen lærerna har laga. Men hadde vært hyggelig om du kunne lagt de ut her Vi får nok ikke oppgavene idag, men uansett så ville det ikke vært smart og legge de ut for da ville mest sannsynelig alle eksamens oppgavene bli trukket tilbake, og vi ville fått en annen eksamen istedenfor. Nei, er jo fulstendig klar over at de ikke kommer ut, og konsekvensene om hva som kan skje. Men hvis det er noen oppgaver lærerne hadde laget, kunne de også bli lagt ut her så andre også kan øve seg og forberede seg. Lenke til kommentar
kukpan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sitter her og har forbredningsdag før Norsk-eksamen. Noen som kan gi gode tips om hva som kan vente oss? Er middels god fornøyd etter å ha kommet opp i Norsk, bedre enn matte, men skulle heller ønsket meg engelsk.jeg og får da hadde jeg sluppet Eksamen:D Lenke til kommentar
mayolin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg sitter og forbereder meg nå, tror det kommer til å gå ganske bra... Men har noen tips til sakprosa? Jeg bommer nesten alltid på de oppgavene -.-" Har brukt litt tid nå til å sitte meg inn i de forskjellige sjangrene, men føler ikke det har hjulpet så veldig mye >< Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sitter her og har forbredningsdag før Norsk-eksamen. Noen som kan gi gode tips om hva som kan vente oss? Er middels god fornøyd etter å ha kommet opp i Norsk, bedre enn matte, men skulle heller ønsket meg engelsk.jeg og får da hadde jeg sluppet Eksamen:D Vi kunne dessverre bare komme opp i norsk og matte i år, men norsk er iallefall bedre enn å komme opp i matte ;( Lenke til kommentar
mayolin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sitter her og har forbredningsdag før Norsk-eksamen. Noen som kan gi gode tips om hva som kan vente oss? Er middels god fornøyd etter å ha kommet opp i Norsk, bedre enn matte, men skulle heller ønsket meg engelsk.jeg og får da hadde jeg sluppet Eksamen:D Vi kunne dessverre bare komme opp i norsk og matte i år, men norsk er iallefall bedre enn å komme opp i matte ;( Ja, matte hadde gått greit, men det er så sinnsykt kjedelig å bare sitte der liksom xD Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sitter her og har forbredningsdag før Norsk-eksamen. Noen som kan gi gode tips om hva som kan vente oss? Er middels god fornøyd etter å ha kommet opp i Norsk, bedre enn matte, men skulle heller ønsket meg engelsk.jeg og får da hadde jeg sluppet Eksamen:D Vi kunne dessverre bare komme opp i norsk og matte i år, men norsk er iallefall bedre enn å komme opp i matte ;( Kunne tenkt meg Engelsk for da hadde jeg hatt en eksamen isteden for to -.-' Lenke til kommentar
kukpan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sitter her og har forbredningsdag før Norsk-eksamen. Noen som kan gi gode tips om hva som kan vente oss? Er middels god fornøyd etter å ha kommet opp i Norsk, bedre enn matte, men skulle heller ønsket meg engelsk.jeg og får da hadde jeg sluppet Eksamen:D Vi kunne dessverre bare komme opp i norsk og matte i år, men norsk er iallefall bedre enn å komme opp i matte ;( Ja, matte hadde gått greit, men det er så sinnsykt kjedelig å bare sitte der liksom xD bYEEAAH! x) Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sitter her og har forbredningsdag før Norsk-eksamen. Noen som kan gi gode tips om hva som kan vente oss? Er middels god fornøyd etter å ha kommet opp i Norsk, bedre enn matte, men skulle heller ønsket meg engelsk.jeg og får da hadde jeg sluppet Eksamen:D Vi kunne dessverre bare komme opp i norsk og matte i år, men norsk er iallefall bedre enn å komme opp i matte ;( Kunne tenkt meg Engelsk for da hadde jeg hatt en eksamen isteden for to -.-' JA, er helt enig. Lenke til kommentar
kukpan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Johanole Fy Fa** Du er Gay Lord;p Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen som kan komme med fakta om klovner ? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ingen som kan komme med fakta om klovner ? Du er jo et godt eksempel @kukpan Snakker du om, du er jo enda mer "gay lord" enn meg! Endret 7. mai 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi skulle egentlig ikke ha forberedelsesdag i matte, men heldigvis får en dag + 6 timer uansett ;D Flere som får det? (Som har matte) Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slutt og spam denne tråden ! Lenke til kommentar
kukpan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi skulle egentlig ikke ha forberedelsesdag i matte, men heldigvis får en dag + 6 timer uansett ;D Flere som får det? (Som har matte) Vi får 4 dager x) Lenke til kommentar
mayolin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen som kan komme med fakta om klovner ? Google Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men seriøst nå. Ikke mer spam i denne tråden! Vi skal jo hjelpe Ghostreider med og finne hans hemmelige identitet som en klovn. Lenke til kommentar
johanneshel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg kom opp i norsk. Er det noen som har en idè om hva som kan være mulige stiloppgaver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå