1c3t34 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 vi skal ha den til tentamen i morra Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Det er ingen som har de sakprosa eller skjønnlitterære oppgavene dere får på tentamen, lærerne lager egne oppgaver selv. De fra utdanningsdirektoratet er bare eksempel oppgaver og var de oppgavene de som tok eksamen i norsk i fjor hadde. Hvorfor har folk vanskeligheter med å forstå det?? Du har helt rett i at de skal være eksempel og at de skal være til hjelp. Desverre skjønner ikke lærerne det og gidder heller ikke å lage egne oppgaver. Og derfor bruker de gamle eksamnsoppgaver eller eksempeloppgaver. Lenke til kommentar
wiiiik Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen som har de skjønnlitterære oppgavene? Sliter med nynorsk og har ingen intensjon av å lære det, så hadde vært fint med oppgavesettet.. Thanks in advance ^^ Jeg har de. Noen som har de skjønnlitterære oppgavene? Sliter med nynorsk og har ingen intensjon av å lære det, så hadde vært fint med oppgavesettet.. Thanks in advance ^^ Jeg har de. kan du sende meg link eller noe til den skjønnlitterære? har i morgen og trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
wiiiik Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 har nynorsktentamen i morgen og lurte på om det er noen som har oppgavene? hadde sakpreget idag, så jeg trenger oppgavene til den skjønnlitterære begynner og haste litt så om noen hadde sendt meg en link eller noe hadde det vært supert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Oppgavene..? Har det seg slik at du kommer opp i 2009 grunnskole- eksamen til din tentamen? Lenke til kommentar
HUNHERTRENGERHJELP Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 kunne noen lagt ut oppgavene for nynorsk eksamen 2012?evig takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå